Ga naar inhoud

Contacpersonen importeren in Outlook lukt me niet


HermanHH

Aanbevolen berichten

Ik wil overgaan van OutlookExpress naar Outlook. Mijn mails heb ik kunnen exporteren/importeren. Het lukt me echter niet om mijn contacten (adresboek) uit OE over te hevelen naar Outlook. Althans niet zodanig dat ik ze 'zie' of gebruiken kan.

Ik heb er binnen OE, volgens MS instructies, een .csv bestand van gemaakt. Als ik dat probeer te importeren, ook volgens MS instructies, binnen Outlook naar mijn contactpersonen-map dan lijkt dat te gaan, maar ik kan er later bij normaal gebruik niet bij. Als ik een bericht wil maken en bijv 'Aan' selecteer, komen er geen contacten te voorschijn.

Als ik in de map 'Contactpersonen' kijk, zie ik helemaal achterin van een heel groot betand te contacten staan maar nog in een .csv opmaak, waar ik blijkbaar nog niets aan heb.

Graag advies HOE ik e.e.a. normaal bereikbaar krijg. l

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal proberen specifieker te zijn:

Als ik in Outlook mijn .csv bestand aanwijs als zijnde het te importeren bestand dan moet er eerst 'aangepaste velden toegewezen' worden. Volgens de beschrijving zou dan links in het 'Van' scherm de velden moeten verschijnen die in het .csv bestand voorkomen, maar dat is in mijn geval niet zo. Ik zie daar één sliert van door comma's gesepareerde velden en kan dus niets specifiek adresseren.

Hoe realiseer ik toch dat ik slechts de twee relevante en ook inhoudelijk opgeslagen velden uit 'VAN" kan toewijzen aan dezelfde in 'NAAR"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.