Ga naar inhoud

emailadressen outlook 2010


jurion

Aanbevolen berichten

Jurion,

welkom op PCH !

Je mailt dus met Outlook (niet met outlook express) en dus enkele vraagjes:

1. Wat betekent: 'ik kan niet meer op outlook' ? Krijg je een foutmelding of wat? - en sinds wanneer is dit? (pas gebeurd of al een hele tijd?)

2. je spreekt van outlook opnieuw te installeren - is dit al gebeurd?

Tevens: als jij naar je webmail gaat, kan jij je binnenkomende mails normaal nog lezen - hoe is je mailadres nà de @ ? (of: welke mailserver gebruik je?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

vooreerst is dit een vraagje voor wat betrefd de pc van m'n dochter.

ik mail met Microsoft outlook 2010.

als ik outlook start krijg ik de melding om mijn wachtwoord in te geven maar ik heb geen wachtwoord gemaakt. dit is al enkele weken geleden. dat ik zo lang gewacht heb om deze vraag te stellen is omdat ik niet wist waar ik dit kon doen, zo ben ik hier terecht gekomen.

ik heb outlook nog niet opnieuw geinstalleerd, staat er ergens geen bestand met de emailadressen en gegevens.

ik kan mijn emails wel lezen via webmail via telenet.

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed, 'k weet al wat meer nu.

Wat jij vertelt heb ik ook af en toe bij Telenet:'t is tussen dit en een jaar of vijf al drie keer gebeurd dat ik plots - zonder dat ik iets aan outlook wijzigde - mijn ww moet ingeven en dan gaat het soms, maar soms ook niet en kan ik dit tien of twintig keer doen, maar lukt het niet.

En dan plots is het over, zo maar ...

volgens mij ligt het dan aan Telenet want ik heb in dat geval al eens een nieuw wachtwoord aangevraagd, dat dan direct gebruikt en dan ging het voor een of twee keer en de derde keer ook niet meer.

Wel duurde het bij mij niet langer dan 1, 1.5 dag.

Nu, wat je adressen betreft: ga op zoek naar je Outlook.pst bestand.

Zelf heb ik versie 2013 en daar gaat het zo: klik op Bestand > Openen > Outlookgegevensbestand openen en je krijgt in verkenner je bestand te zien

Moest het zo niet zijn in de 2010-versie, dan kom je hiermee misschien verder: Outlook-gegevensbestanden (.PST) openen of sluiten - Outlook

Als je het gevonden hebt SLUIT JE Outlook af, en gaat in verkenner dat pst-bestand zoeken en je kopiëert het naar een andere map.

Als je dan Outlook opnieuw geïnstalleerd hebt, ga jij je nieuwe bestand gewoon overschrijven door het oude.

BEMERK dat in dat pst bestand haast àlles zit: niet alleen je adresgegevens, maar ook je mails in je verschillende mappen (verzonden, verwijderd,..) mèt ook de bijlagen nog. (vandaar dat het zo groot is)

ps: het vervangen van je bestand doe je buiten outlook om: eerst outlook sluiten, dan kopieren en terug opstarten. Met een actieve Outlook lukt het niet.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.