Ga naar inhoud

kan geen e-mail meer versturen via outlook, met mijn hotmail adres


Broncky

Aanbevolen berichten

Sinds eergisteren kan ik geen e-mails meer versturen met mijn outlook, ik heb een Hotmail.com e-mail adres.

Als ik op de knop "nieuw" voor het opstellen van een nieuwe e-mail klik gebeurt er gewoon niets.

Als ik op de knop "beantwoorden" klik om een é-mail te beantwoorden gebeurt er ook niets.

Ik werk met windows 8 maar gebruik het oude bureaublad om met de pc te werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Heb mijn e-mail adres al 10 jaar, zou dat nu nog moeten geverifieerd worden?

Heb al duizenden mails verstuurd hiermee...

bedankt voor het antwoord in elk geval...

edit, heb alles via de link ingevuld en aangevraagd, echter het probleem blijft hetzelfde.

Ik kan perfect e-mails doorsturen met mijn g-mail adres, maar nog steeds dus niet met het Hotmail adres....

aangepast door Broncky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Had ook al lang Hotmail op één dag heb ik toch ook die code moeten vragen...daarmee mijn vraag!Al eens geprobeerd met andere browser ?

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ondertussen ook al geprobeerd, helpt niet...

Heb explorer opnieuw ingesteld en pc herstart, kan nog steeds geen mails verzenden, of doorsturen.

In elk geval super bedankt voor de hulp tot nu toe, ik kan in geval van nood toch al versturen via google chrome.

Als iemand me nog kan helpen om het te laten lukken via outlook in internet explorer???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Nu moet ik effe passen ...maar er komt zeker één medewerker je helpen hoor!

Ga er van uit dat je IE 11 gebruikt..is die uptodate?is het WIN 8 of WIN8.1... indien je de 8.1 gebruikt heb je de grote update gedaan Win8.1(1)?

Persoonlijk voorstel en mening probeer eens Firefox minder problemen als met IE...veiliger word gezegd!klik hier

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder eens de cookies van internet explorer, hoe je dat moet doen lees je hier. (klik erop)

Je kan er ook Ccleaner voor gebruiken.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik op cleaner en dan op analyseren-> schoonmaken.

Lost dat je probleem nog niet op voer dan onderstaande uit om te controleren of malware de oorzaak van je problemen kan zijn.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.