Ga naar inhoud

Links in Microsoft Oulook doen het niet meer


Ron2011

Aanbevolen berichten

Na het verwijderen van Mozilla Firefox (die ik vorige week erop had gezet om uit te proberen), doen de links in Microsoft Outlook 2007 niet meer. Geen enkele link werkt nog. Ik heb Mozilla toen nog terug erop gezet (inmiddels weer verwijderd), maar ook toen deden ze het niet meer. Dit probleem heb ik eerder gehad toen ik Google Chrome verwijderd had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je ook een foutmelding ?...

Als je een foutmelding krijgt, kan je er dan met het knipprogramma (klik er op) een afbeelding van maken en die in een volgend bericht hier op het forum plaatsen (klik er op)?...

Naar alle waarschijnlijkheid ligt Google Chrome aan de basis van deze problemen...na het verwijderen van Google Chrome zitten er in je registeren tal van verwijzingen naar niet langer bestaande programma onderdelen…

Neem dit topic (klik er op) eens door en ook deze tip (klik er op).

Mogelijke oplossingen kunnen dus zijn : herinstallatie van Firefox (een 2e browser op je systeem is zowiezo een must) of de registeringreep uit de tweede link.

Mocht je besluiten om in je register te gaan sleutelen : wees daar zéér voorzichtig mee en maak eerst een back-up van je register (klik er op)...handleiding is voor Windows Vista, maar de werkwijze in Windows 7 is identiek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer zeker uit wat Asus vraagt.

Als je Firefox verwijdert hebt en ook google chrome welke browser was dan op dat moment de werkende, dus je standaardbrowser?

Internet Explorer?

Zet dan Internet Explorer eens terug als standaardbrowser.

Open Internet explorer ga naar extra daar klik je op internetopties.

Open het tabblad programma's.

Klik daar op als standaard instellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.