Ga naar inhoud

Mails vanuit outlook 2013 importeren in outlook.com


harryvb

Aanbevolen berichten

Kijk HIER eens of dat je vraag kan oplossen.

Neen dit lost het probleem niet op, ik wil mail van outlook 2013 verplaatsen naar mijn Hotmail account, ik heb de Hotmail account reeds geïmporteerd in outlook 2013 maar ik kan geen bestanden overzetten van outlook 2013 naar mijn Hotmail account, niet via slepen , niet via copy paste, ik krijg bijhorende melding.

"Kan de items niet verplaatsen, de mappen die u probeert te wijzigen ondersteunen de wijziging niet, in exchange active sync word niet ondersteund wat u probeert te doen"

- - - Updated - - -

Andersom lukt het wel van outlook 2013 naar hotmail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen dit lost het probleem niet op, ik wil mail van outlook 2013 verplaatsen naar mijn Hotmail account, ik heb de Hotmail account reeds geïmporteerd in outlook 2013 maar ik kan geen bestanden overzetten van outlook 2013 naar mijn Hotmail account, niet via slepen , niet via copy paste, ik krijg bijhorende melding.

"Kan de items niet verplaatsen, de mappen die u probeert te wijzigen ondersteunen de wijziging niet, in exchange active sync word niet ondersteund wat u probeert te doen"

- - - Updated - - -

Andersom lukt het wel van outlook 2013 naar hotmail.

Het lukt nu wel maar ik heb mijn Hotmail account moeten omvormen naar een imap account ipv pop3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.