Ga naar inhoud

MobileMe Services


Tantie

Aanbevolen berichten

Als ik mijn Outlook wil openen, wordt het postvak IN niet geladen maar verschijnt er meteen een kadertje met volgende titel : 'MobileMe Services werkt niet meer'. Daarin staat het volgende te lezen : Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.

Na enige tijd wachten, verschijnen uiteindelijk dan toch mijn mails. De ene keer duurt het langer dan de andere keer. Weet iemand wat ik moet doen om deze melding niet meer op mijn scherm te krijgen ? Alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Tantie,

Ik gebruik zelf de MobileMe service niet.

  1. MobileMe is een service van Apple, gebruik u een iDevice (iPad / iPhone of iPod) van Apple om Outlook te synchroniseren en heeft u recentelijk een update gedaan of is er recentelijk een update geweest?
    Verwijder de volgende applicatie (in de volgorde zoals hier) indien ze aanwezig zijn op de pc:

    1. iTunes
    2. QuickTime
    3. Apple Mobile Device Support
    4. Apple Application Support
    5. Apple Software Update.

Vervolgens herstart de pc en iTunes & QuickTime (als u QuickTime gebruikt) (de nieuwste versie) opnieuw installeren.

xD Wat vreemd is in uw geval dat Apple is gestopt met MobileMe service sinds 01 juli 2012 xD

[*]Maar het is ook mogelijk om via MS Office Outlook de invoegtoepassingen uit te schakelen, zie: Invoegtoepassingen in- of uitschakelen in Office-programma's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.