Ga naar inhoud

Outlook Express


Cristina

Aanbevolen berichten

Vraag: ik moet overschakelen van XP naar Windows 7.

Alle bestanden staan nu op een externe harde schijf dus die kan ik straks overzetten op mijn nieuwe PC/Windows7.

Hoe doe ik dit met mijn Outlook Express, uiteraard met behoud van al mijn mail/adresboek/mailadres etc.

Dat is mij niet duidelijk.

Ik ben een amateur in dit opzicht, dus heel graag een simpele uitleg :hmmmm:

Kan iemand mij helpen ?

Graag. Alvast dank.

vriendelijke groet,

Cristina

Link naar reactie
Delen op andere sites

de beste vervanger voor oe is windows live mail.

haal windows live hier: Windows Essentials - Download Windows Live Essentials

laat niet alle onderdelen installeren (tenzij je dat wel zou willen) maar vink bij installatie alleen mail aan.

in live mail kun je adresboek en berichten importeren, en gewoon verder werken als bijna gelijk in oe.

accounts: in oe naar extra-accounts, selecteer gewenste account en kies exporteren ( gaat naar een iaf-bestandje, dat je ook ln livemail kan importeren).

Link naar reactie
Delen op andere sites

de beste vervanger voor oe is windows live mail.

haal windows live hier: Windows Essentials - Download Windows Live Essentials

laat niet alle onderdelen installeren (tenzij je dat wel zou willen) maar vink bij installatie alleen mail aan.

in live mail kun je adresboek en berichten importeren, en gewoon verder werken als bijna gelijk in oe.

accounts: in oe naar extra-accounts, selecteer gewenste account en kies exporteren ( gaat naar een iaf-bestandje, dat je ook ln livemail kan importeren).

blijft mijn emailadres dan het zelfde ??? dat is uiteraard van belang.

graag uw reactie.

bij voorbaat dank !!!

Cristina

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik maakte inderdaad wel eens mee dat de omzetting van oe naar ms outlook niet bepaald vlekkeloos verliep.