Ga naar inhoud

outlook, tekst bestand opslaan en openen met ?


cdj

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een, rasbeschrijving ontvangen in outlook.

Via online bekijken zie ik de tekst en, 2 afbeeldingen (zwart wit) boven in de pagina.

Maar mijn pc (xp) kon eerst ook niet het bestand openen, wel na iets van, Word , te hebben gedownload,

maar word, is volgens mij niet compleet gedownload, of helemaal niet, staat niets van in de software.

Maar nu kan ik de tekst gelukkig wel openen in wordpad (na die word download) maar ik zie de

2 afbeelding er niet bij staan bovenin, moet ik dan een ander programmatje hebben ?

Groet Cdj

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

Ik heb een, rasbeschrijving ontvangen in outlook.

Via online bekijken zie ik de tekst en, 2 afbeeldingen (zwart wit) boven in de pagina.

Maar mijn pc (xp) kon eerst ook niet het bestand openen, wel na iets van, Word , te hebben gedownload,

maar word, is volgens mij niet compleet gedownload, of helemaal niet, staat niets van in de software.

Maar nu kan ik de tekst gelukkig wel openen in wordpad (na die word download) maar ik zie de

2 afbeelding er niet bij staan bovenin, moet ik dan een ander programmatje hebben ?

Groet Cdj

Ik was nog even iets vergeten er bij te zetten, kwa de afbeelding.

Er komt dan eerst een schermpje in Wordpad met, Kan het conversiefilter voor afbeelding niet laden,

boven in dat scherpje staat, Word 97 conversie.

aangepast door cdj
Link naar reactie
Delen op andere sites

cdj,

'k kan niet helemaal volgen: je krijgt via mail een 'tekstbestand' - euh: wàt voor bestand?, welke extensie?

en: zit het bestand erbij als bijlage of als link (omdat je van 'online bekijken' spreekt.

misschien nog makkelijker (als het niet privé is) als je ons in dat laatste geval de link even doorgeeft, dan kunnen wij het bestand-zelf gaan bekijken.

En - als ik het goed voorheb - herkent Wordpad geen afbeeldingen en zal het dus deze ook niet weergeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

cdj,

'k kan niet helemaal volgen: je krijgt via mail een 'tekstbestand' - euh: wàt voor bestand?, welke extensie?

en: zit het bestand erbij als bijlage of als link (omdat je van 'online bekijken' spreekt.

misschien nog makkelijker (als het niet privé is) als je ons in dat laatste geval de link even doorgeeft, dan kunnen wij het bestand-zelf gaan bekijken.

En - als ik het goed voorheb - herkent Wordpad geen afbeeldingen en zal het dus deze ook niet weergeven.

Het is geen link maar een, bijlage, gekregen via outlook, ik probeer (pictogram) hier te plaatsen,docx_57.png deze dus,

en via dit plaatje kun je dan ook op , online weergeven, drukken via outlook, maar dat staat nu dus niet aangegeven nu ik hem hier heb geplakt.

Maar waar het om ging is dat ik geen afbeelding zag.

Maar dat licht dus aan Wordpad lees ik nu.

Welk programma kan dat wel ?

Want ik wou eigenlijk, Microsoft Word downloaden, maar dat ging dus niet helemaal goed, ja na de download

kon ik wel de Tekst openen van deze bijlage via documenten pc, wat eerst niet wou

Sorry voor de onduidelijkheid, ik verwoord het soms wat moeilijk.

Groet Cdj.

aangepast door cdj
Link naar reactie
Delen op andere sites

Cdj,

heb je zelf Word op je computer geïnstalleerd staan? Ik vermoed van niet omdat je het ging downloaden van het net.

en dus de vraag: bezorg me even de link waar je 'word' downloadde zodat ik kan zien wat je ècht ging binnen halen.

Volgens je plaatje is het inderdaad een Word-document en om dat te bekijken moet je dus Microsoft Word hebben - dat echter niet freeware te downloaden is. Vandaar dat ik me afvraag wàt je precies gedownload hebt, zie je ?

Tevens: als je zelf geen Word hebt, met welk programma maak en lees jij je eigen documenten dan?

Wil je het probleem omzeilen, upload dat word-document even met DATA FILE HOST - Free File Hosting en plaats hier de link of stuur me de link via een pb (privé-bericht), dan kan ik zien wat voor plaatje in het document zit - en je dit in een andere vorm bezorgen. Op die manier heb je ook èn tekst èn de plaatjes.

je ziet maar wat je zelf liefst wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cdj,

heb je zelf Word op je computer geïnstalleerd staan? Ik vermoed van niet omdat je het ging downloaden van het net.

en dus de vraag: bezorg me even de link waar je 'word' downloadde zodat ik kan zien wat je ècht ging binnen halen.

Volgens je plaatje is het inderdaad een Word-document en om dat te bekijken moet je dus Microsoft Word hebben - dat echter niet freeware te downloaden is. Vandaar dat ik me afvraag wàt je precies gedownload hebt, zie je ?

Tevens: als je zelf geen Word hebt, met welk programma maak en lees jij je eigen documenten dan?

Wil je het probleem omzeilen, upload dat word-document even met DATA FILE HOST - Free File Hosting en plaats hier de link of stuur me de link via een pb (privé-bericht), dan kan ik zien wat voor plaatje in het document zit - en je dit in een andere vorm bezorgen. Op die manier heb je ook èn tekst èn de plaatjes.

je ziet maar wat je zelf liefst wil.

Ik kan zo even niet vinden wat ik heb binnen gehaald, wat ik downloadde toen ik later wel de tekst in wordpad kon lezen.

Ik lees en schrijf mijn teksten in Wordpad, maar die geef nu gelukkig wel de tekst aan maar, niet de 2 plaatjes boven in de pagina.

Ik heb 2 linken via, data file host, ik zet ze hier onder, hoop dat het de goede zijn, want heb nu ook allemaal Emoticons voor skype

en hij wou firefox instaleren ook instaleren, die heb ik nog niet gezien, maar toen drukte ik zelf even te snel op de knoppen,

nou hier de 2 linken.

Download Concept beschrijving Tosa Chibi.doc

DataFileHost

Groet cdj.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de link weer kunnen vinden waar ik downloadde, en daarna dus wel de bijlage ( word document) kon lezen in

mijn Wordpad (daarvoor niet) alleen dus zonder de, Haan en hen (zwart wit plaatje) boven in de pagina.

Hier de link,

Download Microsoft Office Compatibility Pack for Word, Excel, and PowerPoint File Formats from Official Microsoft Download Center

Groet cdj.

Hoop dat je wat aan de vorige 2 linken hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

cdj,

normaal moet je het met dat compatibility pack kunnen openen - mogelijk werd het niet goed geïnstalleerd?

De twee linken geven me dit:

post-42549-1417706021,5291_thumb.jpg

dus daar zit ook een foutje in.

Terug naar die uploadsite Data File Host:

eerst klikken op Bladeren :post-42549-1417706021,5624_thumb.jpg

dan in je eigen verkenner naar dat doc-bestand op zoek gaan je bestand en het selecteren.

Dan komt naast Bladeren de naam van je bestand staan.

Klik dan op Upload post-42549-1417706021,5884_thumb.jpg

en je bestand wordt naar die site gestuurd.

Even later krijg je iets als dit: post-42549-1417706021,6131_thumb.jpg

met de knop Copy Link ernaast kopieer jij de link en je plakt hem in je volgend bericht.

ps: ik vermoed dat je op die Delete-link eronder klikte - en dan wordt je plaatje op die site gewist en krijg je nadien de boodschap in mijn eerste plaatje: "might have been deleted" - dus even opletten !

Wil je later je document van het net (van die site) wissen, dan kopieer je de onderste link, plakt hem in je browser en voert hem uit (enter)

succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Passer,

Boven staande heb ik precies zo uitgevoert, behalve de eerste keer proberen.

De tekst van ontvangen mail (bijlage) kon ik wel lezen na, downloaden naar mijn documenten, ik zal

de, Microsoft word, dus even moeten kopen om ook de afbeeldingen te kunnen zien.

Maar dat komt wel goed.

Maar bij de eerste keer te snel te hebben gedrukt op knoppen in, Data file host,

zijn er dingen op de pc gekomen zoals, Mystartsearch, emoticons voor skype , Gs_sustianer, booster... etc, sommige dingen heb ik

kunnen wissen in mijn software maar, de zoekmachine Mystartsearch staat niet in software en, Gs_sustainer willen niet meer verwijderd

uit software, mijn avast geef nadien aan dat er infectie is opgetreden.

Sorry voor de lange teksten, kan het wat moeilijk verwoorden soms.

Cdj.

aangepast door cdj
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de link weer kunnen vinden waar ik downloadde, en daarna dus wel de bijlage ( word document) kon lezen in

mijn Wordpad (daarvoor niet) alleen dus zonder de, Haan en hen (zwart wit plaatje) boven in de pagina.

Hier de link,

Download Microsoft Office Compatibility Pack for Word, Excel, and PowerPoint File Formats from Official Microsoft Download Center

Groet cdj.

Hoop dat je wat aan de vorige 2 linken hebt.

Dit compatibility pack is eigenlijk bedoeld om te installeren bij oudere versies van word zodat ook de word documenten van recente versies kunnen gelezen worden.

Wat jij nodig hebt (denk ik) is de word viewer.

Dit is een toepassing die toelaat om word documenten te openen en af te drukken op een pc waar office of word niet op is geinstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.