Ga naar inhoud

outlook verwijderd zelf bericht na openen bericht


dany3

Aanbevolen berichten

Hallo,

kan iemand me helpen want ik ben dit grondig beu,

Bij bijna elk bericht dat ik krijg in mijn outlook wordt dit automatisch verwijderd (er komt een doorhaling van de kop van het bericht) nadat ik het bericht

heb geopend om te lezen. Als ik het bericht heb gelezen en terug sluit en ik wil dat het bericht niet wordt verwijderd moet ik via rechtse muisknop klikken op ' verwijderen ongedaan maken '

en dan blijft het bericht staan. Nadien mag ik het openen en sluiten en dan blijft het gewoon staan.

Ik heb me al zot gezocht in alle instellingen, help-functies en goole, ik vond op verschillende forums nog wel mensen met hetzelfde problem maar nooit een oplossing.

Hopelijk jullie wel?

Danny

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik IMAP

- - - Updated - - -

alle mogelijkheden van opties en instellingen die ik al heb gevonden komen niet in aanmerking want gaan meestal over iets anders,

oa verwijderen van server enz.

bij mij worden ze verwijderd als ik ze gewoon maar lees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het bericht heb gelezen en terug sluit en ik wil dat het bericht niet wordt verwijderd moet ik via rechtse muisknop klikken op ' verwijderen ongedaan maken '

en dan blijft het bericht staan. Nadien mag ik het openen en sluiten en dan blijft het gewoon staan.

Bovenstaande betekent toch dat het van de server wordt verwijderd en hierdoor ook in Outlook.

Als het instellen dat e-mails op de server bewaart moeten blijven niet helpt moet je eens kijken op de webmail zelf van de provider.

Over welke provider gaat het hier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Clarkie; ik begrijp toch niet dat het daar iets mee zou te maken hebben hoor.. Het is toch niet zo dat als ik een bericht open om te lezen, het dan automatisch van de server verwijderd wordt. Ik snap dat het van de server wordt verwijderd als ik het zelf 'delete'. Indien het van de server zou verwijderd worden door gewoon te lezen zou ik het daarna niet met mijn smartphone kunnen binnenhalen hé.

Provider is Telenet.

mvg Dany

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.