Ga naar inhoud

Btw niet in factuur tonen


hdrider

Aanbevolen berichten

Na mijn vorige vraag en de uitstekende hulp die ik gekregen heb is er een nieuw probleem opgedoken.

Bij het uitprinten van facturen wordt de btw getoond van zowel de personen die geen btw moeten betalen als van diegenen die wel btw moeten betalen.

De btw zou alleen geprint mogen worden van diegenen die wel btw moeten betalen.

In mijn form als ik BTW nummer invul mag er geen btw op de factuur te zien zijn.

Ik wil de gezipte database als bijlage sturen maar ze is te groot is er nog een andere manier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak eerst een kopie van uw database en dan op Hulpmiddelen voor database klikken en dan comprimeren klikken want door vele bewerking wordt de database groter.

Dan kan je het bestand uploaden naar deze pagina en de link hier zetten.

Je had de vorige keer gezegd dat mensen met BTW nr geen BTW moeten betalen maar net als in België zou je in Nederland ook iets moeten bij vermelden:

In België is dat medecontractant of bij verzenden naar buitenlandse afnemer met btw nr is dat Intracommunautaire leveringen wordt er geen BTW aangerekend anders wel.

Ik weet niet hoe dat in Nederland is maar normaal gezien hetzelfde.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om je vraag te beantwoorden heb ik een afbeelding gezet met wat je in welke tabel in welk veld moet aanpassen.

Als je een tabel hebt waarin je facturen opslaat, noem deze dan tblFacturen of Facturen maar geen lijst?

Ik vind ook nergens een tabel Klanten (tblKlanten) terug.

Hoe alles (zeker in t begin zo simpel mogelijk) Die lijst met 62000 records aan postcodes en gemeenten, hou die voor op t laatste. Ze belast onnodig je database.

Als ik jou was, zou ik van nul herbeginnen.

post-43250-1417705982,9673_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.