Ga naar inhoud

10 inch tablet merk icon van gva/ nieuwsblad


arkitsa

Aanbevolen berichten

ok bedankt Asus. Heb het nogmaals geprobeerd via link, is in orde nu. Zal hiervoor toch ergens verkeerd geweest zijn.

Nu nog probleem met Skype voor deze tablet...

Ik heb een bestaande Skype account.

wanneer ik op tablet inlog zie ik wel dat we ingelogd zijn maar dat is het dan. Ik kan naar profiel gaan en bekijken en aanpassen. De lijst met contactpersonen zien we echter niet, ook niet de mogelijkheid van chatten, bellen, videogesprek enz..

Heb ook een microsoft acount gekoppeld en daarmee ingelogd maar zelfde resultaat

moet ik soms een app downloaden via google play.... hij vraagt een bestaande account of een nieuw account. Wat houd dit nu weer in ?

Volgende week zit ik in buitenland en had tablet graag in orde gehad om te skypen met kleinkind.

Voor dit probleem ook iemand met een oplossing?

weeral op voorhand bedankt iedereen

Link naar reactie
Delen op andere sites

oeps probleem hierboven opgelost. Skype is in gebruik. Alleen wanneer ik op de app van Skype druk is hij meteen open zonder te vragen om te openen met Skype account of met microsoft account, vraagt ook niet naar wachtwoord. Misschien iets te maken met de keuze bij installeren? Hoe kom ik terug bij de mogelijkheid om te kiezen met wat ik inlog??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.