Ga naar inhoud

3G of 4 G vraag


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb nog altijd zo een oude simpele gsm met pay go. Ik vroeg mij af als ik een smart phone koop kan ik dan met mijn sim kaart van nu ook 3 of 4 g gebruiken maar ook via gewone pay go herladen. En dus niet verplicht maand na maand een bedrag af te houden? Met 50 euro doe ik zeker 5 maanden. Ik wil daar ook niet veel aan veranderd zien! Is dat mogelijk? Dank u wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

De aankoop van welk soort GSM ook houd geen verband met het soort abonnement of pay& go die je gebruikt, je kan afhankelijk van de grootte van je SIM- kaart die gewoon blijven verder gebruiken.

Wel bestaan er aanbiedingen waar de prijs van de smartphone gekoppeld wordt aan een bepaald abo, daar moet je wel opletten.

Als je de smartphone geregeld gaat gebruiken om op internet te gaan kan je volgens mij beter een abonnement nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De aankoop van welk soort GSM ook houd geen verband met het soort abonnement of pay& go die je gebruikt, je kan afhankelijk van de grootte van je SIM- kaart die gewoon blijven verder gebruiken.

Wel bestaan er aanbiedingen waar de prijs van de smartphone gekoppeld wordt aan een bepaald abo, daar moet je wel opletten.

Als je de smartphone geregeld gaat gebruiken om op internet te gaan kan je volgens mij beter een abonnement nemen.

Dank u.

Met mijn gsm op het internet gaan zal niet veel zijn. Mss 10 min per dag. Daarvoor wil ik niet elke maand een duur abonnement betalen. Daarvoor heb ik thuis al genoeg met mijn vast internet.

Ik wil enkel eens sporadisch op facebook en etc. Voor de rest heb ik geen mobiel internet nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u.

Met mijn gsm op het internet gaan zal niet veel zijn. Mss 10 min per dag. Daarvoor wil ik niet elke maand een duur abonnement betalen. Daarvoor heb ik thuis al genoeg met mijn vast internet.

Ik wil enkel eens sporadisch op facebook en etc. Voor de rest heb ik geen mobiel internet nodig.

Veel mensen vergissen hun in de kreet mobiel internet en of data en wifi

Mobiel internet en data is namelijk hetzelfde, Wifi daar in tegen niet.

Internet/Data is alleen van nut of van toepassing als u buiten uw eigen netwerk komt.

Binnen in een netwerk ( thuis, vrienden, werk ) kunt u gewoon gebruik maken van wifi, mits u daarop bent ingelogd en kan data/internet gewoon uit blijven.

Als je een smartphone aanschaft en je wilt geen verassingen, dan moet je eerst de data op uit te zetten.

Bij de meeste toestellen staat deze namelijk gewoon aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.