Ga naar inhoud

alles van laptop naar tablet


Aanbevolen berichten

goeden avond mensen van pc helpforum, ik en mijn vrouw zitten op een laptop met elk een apart account nu heeft mijn vrouw een tablet gekocht en nu is mijn vraag hoe zetten we alles van mijn vrouw naar die tablet als dat mogelijk is want ik ben geen groot licht aan de computer.

de laptop is een HP pavilion g7 series 64 bits

en de tablet is een galaxy tab 3 1.6GHz dual - core cpu

misschien kan iemand mij daarbij helpen alvast bedankt groetjes mon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke data wilt u overzetten?

Mailaccounts inclusief contacten ed wijst zich vanzelf met het instellen van dergelijke accounts op je Tablet.

Overige data zoals documenten ed dat kan vrij eenvoudig met een usb kabeltje maar........................

........niet alles is mogelijk, immers de laptop draait op een geheel ander os dan uw tablet, dus bijvoorbeeld een goed functionerend office kan je vergeten.

Voor oppervlakkig tekstverwerken e.d ach dat wil nog wel, maar echte serieuze formules....neen helaas.

Een tablet is in tegenstelling tot een laptop een consumptief device, alleen voor mailing, websites en allerhande media bekijken en/of lezen gecombineerd met wat spelletjes dan hou het al rap op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amadeus1966 goeien avond ik heb net u antwoord gelezen ik bedank u voor de fijne uitleg. Ik heb het intussen ongeveer in orde de meeste dingen werken al naar believen, maar zoals u schrijft gaat het niet met alles wat ik nu wel ondervind maar waar ik door uw antwoord dan van weet dat het niet aan mijn onkunde ligt en dat ik nu wel besef dat een tablet geen laptop is.1000x bedankt en groetjes Mon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.