Ga naar inhoud

app in playstore werkt niet meer op tablet


Aanbevolen berichten

Ik kan bepaalde apps niet meer gebruiken in playstore app van mijn samsung tablet.

Ik krijg telkens een melding -verificatie vereist, log in met uw google account Ik ben ingelogd en toch werkt de app niet. Weet iemand wat ik nu moet doen? De app heeft altijd gewerkt en nu ineens niet meer. Ik kan de app ook niet opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de app verwijderd, maar ik kan hem niet weer installeren. Als ik op de app klik dan krijg ik steeds een melding dat er verificatie vereist is en dat ik moet inloggen met mijn goolgle account. Dat doe ik dan maar het gaat nog niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is opgelost. Ik zal vermelden wat ik gedaan heb en waar het probleem zat waarom ik de app niet kon installeren.

Op mijn tablet waren twee google accounts gemaakt. Twee emailadressen van goolgle. Die ene die ik nooit gebruik was niet ingelogd, de andere wel. Ik heb die eerste gewoon verwijderd. Nu kan ik die app wel installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.