Ga naar inhoud

Best tablet for studies?


Aanbevolen berichten

Beste

Ik studeer momenteel op unief en we krijgen veel PDF's, PP slides to zien tijdens de lessen. Het zijn er erg veel met afbeeldingen er op. Om thuis te kunnen studeren heb ik uiteraard die notities nodig en daarvoor moet ik ze dus allemaal afdrukken. Maar het probleem is dat er meer dan 1000 pagina's zijn. Ik wil mijn papieren en inktpatronen niet verspillen en ik wil het zuinig houden. Dus was ik van plan om een tablet te kopen om pdf's en slides daarop te lezen. Ik wil een tablet waarop ik :

- Kan werken en pdf's kan lezen, hiervoor moet ik dus eerst al mijn schoolbestanden naar tablet verzenden via USB (al mijn schoolbestanden bevatten maar 150 MB)

- Uiteraard ook internet om wat leerstof op te zoeken

- Gewoon video's vanuit stream kan bekijken

- GEEN video's of foto's of apps zal gebruiken, dus grote opslagcapaciteit is niet nodig voor mij (2GB is genoeg)

- GEEN Bluetooth nodig

- MOET groot scherm zijn voor tablet

- GEEN games of andere intensieve apps die sterke specs vraagt

- MOET goedkoop zijn

Ik heb deze gekozen: IT WORKS TM1006 bij Vanden Borre: gemakkelijk vergelijken en aankopen !

Wat vinden jullie van deze Tablet? Is het OK voor mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de link wel gelezen dus voor mij persoonlijk staat deze tablet mij wel aan. Maar ik zou graag jullie mening horen. Trouwens, €80 voor een tablet, is dat niet te weinig?

Je heb goedkope tablet maar dan heb je ook goedkope processor.

Ik heb thuis een goedkope Lenovo en een duurder Asus tablet en dan zie je duidelijk verschil maar ook de prijs is veel duurder.

Bij asus hoeft ik maar 1 keer te tikken en het start op.

Ik zou ook kijken naar deze mini laptop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je heb goedkope tablet maar dan heb je ook goedkope processor.

Ik heb thuis een goedkope Lenovo en een duurder Asus tablet en dan zie je duidelijk verschil maar ook de prijs is veel duurder.

Bij asus hoeft ik maar 1 keer te tikken en het start op.

Ik zou ook kijken naar deze mini laptop

Wel, ik heb sterke processor niet nodig omdat ik de tablet alleen zou gebruiken voor pdf's lezen, youtube videos kijken, en surfen, niets anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.