Ga naar inhoud

Fioto's van toestel naar Android tablet zetten


Aanbevolen berichten

Met het oog op onze nakende vakantie heb ik een Samsung Tablet (android) aangeschaft.

Hoe kan ik nu foto's vanaf mijn toestel op de tablet zetten.Ik heb van Samsung een kabel met een mini usb stekker en langs de andere kant een usbstekker, doch op mijn tablet zit geen usb-poort...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over welke toestel heb je het vanwaar je de foto's naar je Samsung tablet wil zetten?

Indien alle twee je apparaten Wifi aan boord hebben zou dat een mogelijkheid kunnen zijn.

Je hebt een tablet gekocht waar ook een USB- kabel bijgeleverd werd? dan moet er ook een poort zijn waarop je die kabel kan aansluiten.

Geef dus ook het model en modelnummer van die tablet door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je nodig hebt is een zgn OTG-adapter. Die heeft aan de ene kant een aansluiting zoals de laadkabel aan de tablet kant en een usb-aansluiting aan de andere kant waarop je je camera kunt aansluiten. Werkt perfect, doe het zelf ook zo. Het kan zijn dat de camera niet herkend wordt, in dat geval kun je de sd-card uit je camera halen en in een cardreader doen die je dan aansluit op de kabel. Dat werkt in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.