Ga naar inhoud

gegevens en inhoud Ipad1 overzetten naar externe harde schijf


Aanbevolen berichten

@ Gerard,

Start iTunes op en sluit de iPad aan de pc.

Klik bij Apparaten op de iPad en klik vervolgens op Boeken in de bovenbalk (Blauwe kader).

Bij Synchroniseren plaatst een vinkje en vervolgens kunt u in het keuzerondje klikken bij Geselecteerde boeken en alleen Boeken naar keuze worden op de iPad geplaatst.

In het scherm bij Boeken (Groene kader) zijn alle boeken aanwezig.

Wanneer u het vinkje verwijder bij een Book en vervolgens op Synchroniseren (rechtsonder)klik, dan wordt dat book verwijderd van de iPad.

53ea312c665ea-Schermafbeelding_2014-08-12_om_17.11.37.png

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dit doe dan komt te lezen Ipad Ipad is gesynchroniseerd met een andere Itunes bibliotheek op Fashley PC Wil je deze Ipad wissen en met deze Itunes bibliotheek synchroniseren? een I pad kan maar met 1 I tunes biblotheek tegelijk worden gesynchroniseerd door deze Ipad te wissen en te synchroni

Mijn boeken staan op de Ipad maar ik wil ze naar een externe harde schijf brengen

ik wil mijn boeken ook op de Ipad laten staan het is alleen uit voorzorg als mijn Ipad stuk gaat heb ik tenmiste mijn boeken nog op de externe harde schijf

dus zolang ik het vinkje niet wegdoe staan mijn boeken zowel op de Ipad als op mijn externe harde schijf.

aangepast door iEscape
witte lege ruimte verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

het grijze hok waar ik op kom als ik op geavanceerd klik heeft mij het volgende te lezen

1. Map I tunes media bijwerken wijzigen of herstellen

2. bestanden naar I tunes media bij toevoegen aan (staat niet bij aan wat en ik kan niet invullen)

3. Waarschuwing tonen als I tunes niet het standaardprogramma voor audiobestanden is

4. volledige toetsenbordnavigatie inschakelen

5. automatisch naar nieuwe software updates zoeken

de punten 1 tot en met 5 staan standaard aangevinkt.

staat ook nog te lezen maar niet aangevinkt

1. minispeler altijd op voorgrond

2. filmvenster altijd op voorgrond

3. Pictogram van I tunes in systeemvak.

onder dit alles staat OK of Annuleren

dan heb ik bibliotheek ordenen aangeklikt. Verzamel bestanden kan ik aanklikken

maar werk bij naar I tunes media indeling is wazig en kan ik niet aanvinken. daarna kan ik op OK klikken

maar geen map te bespeuren om te slepen naar externe harde schijf. Help indien mogelijk. Dank U

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Gerard,

Als ik dit doe dan komt te lezen Ipad Ipad is gesynchroniseerd met een andere Itunes bibliotheek op Fashley PC Wil je deze Ipad wissen en met deze Itunes bibliotheek synchroniseren? een I pad kan maar met 1 I tunes biblotheek tegelijk worden gesynchroniseerd door deze Ipad te wissen en te synchroni

Zo te lezen is de iPad ooit aan een andere pc aangesloten. Dat zou u moeten vergelijken welke boeken op de pc aanwezig zijn en welke boeken op de iPad aanwezig zijn.

Mijn boeken staan op de Ipad maar ik wil ze naar een externe harde schijf brengen

ik wil mijn boeken ook op de Ipad laten staan het is alleen uit voorzorg als mijn Ipad stuk gaat heb ik tenmiste mijn boeken nog op de externe harde schijf.

dus zolang ik het vinkje niet wegdoe staan mijn boeken zowel op de Ipad als op mijn externe harde schijf.

Ja dat klopt.

als ik in I Tunes op mijn Ipad klik en dan op boeken zie ik naast synchroniseren boeken 0 boeken staan en dan eronder onder boeken staat geen enkel boek aangegeven terwijl ze toch nog op mijn I pad staan.

Dat is lastig te beoordelen van een afstand, ik weet niet wat u allemaal ooit hebt uitgevoerd.

Wat nu

Klik met de rechtermuisknop op de iPad en vervolgens klik op Maak reserve kopie.

post-41531-1417705903,9238_thumb.png

Vervolgens rustig afwachten, het kan een tijdje duren.

Daarna klik nogmaals met de rechtermuisknop op de iPad en vervolgens klik op Synchroniseren.

Ook dit procedure kan een tijdje duren.

Beide procedures niet onderbreken!.

In het iTunes scherm boven in het midden kunt u de procedure volgen.

post-41531-1417705903,9599_thumb.png

om terug te komen op punt 2 bij mij staat onderaan niet synchroniseren maar wel herstellen, en toepassen.

Dat klopt, wanneer een of meerdere vinkjes zijn verwijderd en / of toegevoegd dan staat Herstel en Pas toe.

Heb op geavanceerd geklikt maar Dat eerste grijze hok waar staat groepeer verzamelen tijdens bladeren vind ik nergens terug en zo heb ik ook geen map om te slepen naar externe harde schijf.

De optie Groepeer verzameling tijdens bladeren zie ik ook niet bij de Voorkeuren >> Geavanceerd van iTunes op mijn pc.

Bij elke update van iTunes zijn er altijd wat wijzigingen betreft de Voorkeur schermen.

Maar die optie heeft géén invloed (naar mijn weten) op het verplaatsen van de map iTunes naar de externe harde schijf.

De map iTunes bij \gebruikersnaam\Mijn muziek\iTunes\ dat zou moeten slepen naar de externe harde schijf.

post-41531-1417705903,8814_thumb.jpg

het grijze hok waar ik op kom als ik op geavanceerd klik heeft mij het volgende te lezen

1. Map I tunes media bijwerken wijzigen of herstellen

2. bestanden naar I tunes media bij toevoegen aan (staat niet bij aan wat en ik kan niet invullen)

3. Waarschuwing tonen als I tunes niet het standaardprogramma voor audiobestanden is

4. volledige toetsenbordnavigatie inschakelen

5. automatisch naar nieuwe software updates zoeken

de punten 1 tot en met 5 staan standaard aangevinkt.

staat ook nog te lezen maar niet aangevinkt

1. minispeler altijd op voorgrond

2. filmvenster altijd op voorgrond

3. Pictogram van I tunes in systeemvak.

onder dit alles staat OK of Annuleren

dan heb ik bibliotheek ordenen aangeklikt. Verzamel bestanden kan ik aanklikken

maar werk bij naar I tunes media indeling is wazig en kan ik niet aanvinken. daarna kan ik op OK klikken

maar geen map te bespeuren om te slepen naar externe harde schijf. Help indien mogelijk. Dank U

Punt 2 -->> de volgende tekst zou moeten staan: Kopieer bestanden naar iTunes Media bij toevoegen aan bibliotheek.

Sorry maar ik krijg het niet voor mekaar. om mijn I tunes mediamap te verplaatsen naar mijn externe harde schijf. Ik werk met I tunes 9 wil je me aub helpen? nog een belangrijke vraag waar vind ik de reservekopie van mijn ipad terug? Help aub

Waarom update u de iTunes niet? Is er een speciale reden voor?

Bij mijn windows 7 is de iTunes versie 11.3.1.2, dacht een paar dagen geleden was een nieuwere versie uit.

Kijk bij iTunes >> Voorkeuren >> tabblad Geavanceerd >> Locatie map iTunes Media.

Noteer dat en ga vervolgens naar de Verkenner en zoek die map op, daar is de reserve kopie van iTunes op de pc is te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.