Ga naar inhoud

Geluid camera LG Prada 3.0 (P940) uitzetten


Aanbevolen berichten

Hallo!

Sinds enkele dagen heb ik een nieuwe mobiel, de LG Prada 3.0. Een prima mobiel, maar het heeft één nadeel: de camera maakt geluid als ik een foto maak. Ook wanneer ik mijn mobiel op stil heb staan. Vervelend, want het zorgt voor veel blikken van omstanders als ik ergens een foto van maak. Is er een manier om dit uit te schakelen? Het gaat om zowel het geluid van scherpstellen als daadwerkelijk de foto maken.

Groeten,

Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de handleiding van jouw mobiel gedownload en gelezen. Helaas staat daar niet in hoe je het geluid van de camera uitzet.

Natuurlijk zijn er altijd wel slimmeriken die daar toch in slagen. Het geluid dat je hoort bij het maken van een foto wordt veroorzaakt door dit geluidsbestandje: cam_snap_0.ogg

Wanneer je dat bestand een andere naam geeft, maakt je camera geen geluid meer, wanneer je een foto maakt.

Welk geluidsbestand verantwoordelijk is voor het geluid dat jij hoort bij scherpstellen, zou ik echt niet weten.

Om het bestand cam_snap_0.ogg van naam te kunnen veranderen moet je mobiel wel geroot zijn.

Lees hier meer over jouw specifieke vraag: [GUIDE] LG Prada 3.0 P940 How to disable shutter sound in camera? - xda-developers

Als je vragen hebt over het rooten van je mobiel, kan ik je daarbij helaas niet van dienst zijn. Ik kan enkel een beetje de zoekmachine Google gebruiken... :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.