Ga naar inhoud

Internet tablet


nineke

Aanbevolen berichten

Wij zijn vaak in het weekend en tijdens vakantie aan onze kust,

wij hebben een laptop en tablet, en nemen die dan ook graag mee,

dit om mail's te bekijken, op facebook te gaan, en af en toe te skypen, maar dit is niet zo heel vaak,

wij hebben een stick met oplaadkaart voor de laptop, maar de verbinding is heel slecht,

hoe kunnen wij op een goedkope manier, internetverbinding hebben zowel voor laptop als tablet ?

mvg

nineke

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee wij hebben mobistar/euphony

heel goedkoop vind ik,

wij betalen voor 1 gsm, vaste telefonie, en internet zo'n 43 à 45 euro per maand,

en vaste telefonie bellen wij gans de dag gratis, ook geen abonnement meer bij belgacom,

vandaar een stick van mobistar op onze laptop met herlaadkaart, maar kan dit met een kaart en stick voor tablet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee nee de gsm is nog een gewone, dus dat lukt ook niet

ik weet het, is niet al te eenvoudig misschien,

is een probleem die we al van vorig jaar hadden,

wij zijn de winterperiode weinig of niet aan de kust,

dus iedere maand betalen voor iets dat je niet gebruikt of niet nodig is ....

die stick voor de laptop was een goede oplossing,

maar nu zit mijn man mee zijne tablet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nineke,

Als je met je laptop internet hebt, en dat kan ook eventueel met wifi zijn, kan je op je laptop met windows7/8 maar ook met diverse ander besturingssystemen het gratisch programma " connectify me" installern. Nu wordt je laptop tevens een hotspot. Nu kan je, als je dus met je laptop internet hebt, met dit programmaatje meerdere smartphones en tablets aansluiten. Ik gebruik dit al heel lang in het buitenland als ik ergens Wifi kan " lenen" . Heb ook een klein modempje waarmee ik wifi tot max. 5 km kan oppikken.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.