Ga naar inhoud

iPad 1 geblokkeerd na update


Eggy

Aanbevolen berichten

Mijn buurman, 74 jaar oud, kreeg enige jaren geleden een Ipad 1 cadeau van zijn echtgenote.

Buiten de krant lezen en patience spelen deed hij er eigenlijk niets mee.

Enkele dagen geleden kreeg hij melding van een update. Zoals dikwijls klikte hij maar ja erop los zonder te lezen wat meldingen erop te zien waren.

Dit had tot zijn grote verbazing tot gevolg dat toen hij zijn tablet terug opstartte en hij veegde om de tablet te unlocken hij een cijferpad te zien kreeg met de vraag om zijn code in te tikken.

Dat had hij nooit gezien en hij beweert dat hij nooit een code had moeten intikken.

Hij is dan maar beginnen codes intikken (gsm, bankkaarten enz...) tot de melding kwam:

iPad is geblokkeerd

verbind met iTunes

Ik ken van Apple producten weinig tot niets.

Is er iemand die mij door deze procedure kan loodsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt clarkie.

Ik zal de versie 'terug naar fabrieksinstellingen' moeten gebruiken want de man heeft nooit gehoord van iTunes, laat staan dat hij er een backup op heeft gemaakt.

Ik zal het eens proberen. Als het niet lukt moet ik maar ermee naar een Apple Store.

Ik laat nog iets weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.