Ga naar inhoud

itunes en backup iphone


Aanbevolen berichten

Allen,

Aangezien ik niet zo veel kennis heb van ios en mac os, stel ik jullie de vraag :

Ik had een iphone 5 , die intussen verkocht is.

Ik had hierop een gesproken memo, die gebackupt is. de backup van mijn iphone 5 heb ik nog.

Nu is mijn vraag ik heb die gesproken memo nodig, ( deze is zeer belangrijk, rechtszaak.. ) kan ik deze uit de backup in itunes zetten .. of is er een andere oplossing. ?

alvast bedankt,

Kevin

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ kevin,

Ik had hierop een gesproken memo, die gebackupt is. de backup van mijn iphone 5 heb ik nog.

Nu is mijn vraag ik heb die gesproken memo nodig, ( deze is zeer belangrijk, rechtszaak.. ) kan ik deze uit de backup in itunes zetten .. of is er een andere oplossing. ?

De back-up is nog aanwezig in iTunes en het is mogelijk om over te zetten naar een nieuw apparaat; zie Inhoud van een iPhone, iPad of iPod touch overzetten naar een nieuw apparaat voor meer informatie.

Indien u na het opnemen van de Gesproken memo de iPhone heeft aangesloten aan de Mac, dan is de Gesproken memo ook nog aanwezig in iTunes.

post-41531-1417705847,7642_thumb.png

post-41531-1417705847,8038_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kevin,

Ik neem aan na het opnemen van de Gesproken memo, heeft u de iPhone aangesloten aan iTunes via de Mac?.

Indien JA dan is de Gesproken memo aanwezig in iTunes -> zie screenshots in mijn vorige bericht.

Vervolgens is het mogelijk om de Gesproken memo te bewerken met Audacity for Mac OS X

Het bestand wordt opgeslagen met de extentie .aiff en met iTunes is het mogelijk het bestand te converteren naar mp3.

post-41531-1417705848,0037_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast bedankt om te helpen maar krijg het niet onmiddellijk opgelost.

Ik heb spijtig genoeg geen mac, en dus ook geen mac os x, ik werk (spijtig genoeg) met windows 8.

Bij de vroegere itunes kreeg ik idd een scherm in itunes zoals jij laat zien in je screenshot. Nu krijg ik enkel een balkje met muziek, tv , apps en movies. en bij playlist enkel de standaard lijsten.

Ik weet waar de backup staat maar krijg hem niet geopend in itunes.Ik kan in itunes wel kiezen bij file - devices - en dan sync enz.. daar zou mijn iphone bij staan maar het vakje blijft grijs, kan er dus niet op klikken.

Alvast bedankt.

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kevin,

Uw topic is verplaatst naar het forum-onderdeel Tablet- en smartphone.

Aangezien ik niet zo veel kennis heb van ios en mac os, stel ik jullie de vraag :
Ik heb spijtig genoeg geen mac, en dus ook geen mac os x,

Dat is dus een misverstand, ik ging vanuit dat u met een Mac werkt en u heeft uw topic geplaatst bij het forum-onderdeel Linux, Mac OS en andere besturingssystemen.

Ik weet waar de backup staat maar krijg hem niet geopend in itunes.Ik kan in itunes wel kiezen bij file - devices - en dan sync enz.. daar zou mijn iphone bij staan maar het vakje blijft grijs, kan er dus niet op klikken.

Neen (ik neem aan) . . . niemand krijgt die back-up geopend in iTunes, dat is een back-up (= reserve kopie) van de gegevens van de iPhone (die niet meer in u bezit is), en "indien nodig" (toen de iPhone nog niet is verkocht) kan die back-up teruggezet worden op de iPhone en/of overgezet worden op een ander/nieuw iPhone.

Bij de vroegere itunes kreeg ik idd een scherm in itunes zoals jij laat zien in je screenshot.

Dat wil zeggen . . . als het goed is . . . is het Gesproken memo bestand wel aanwezig op de pc xD

Dan zou u bij iTunes >> iTunes Media >> Voice Memos : de Gesproken memo moeten kunnen vinden.

post-41531-1417705849,1135_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, alvast bedankt voor de snelle hulp...

maar ik vind het niet op de pc, maar ik weet voor 100 procent zeker dat het in een backup zit.. dus met andere woorden zal ik een iphone 4 s of 5 moeten vinden waarop ik de backup kan zetten?

Heb het ondertussen al geprobeerd met een 3gs maar dit ging niet omdat de software te oud was.

toch bedankt

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kevin,

maar ik vind het niet op de pc, maar ik weet voor 100 procent zeker dat het in een backup zit.. dus met andere woorden zal ik een iphone 4 s of 5 moeten vinden waarop ik de backup kan zetten?

Het Gesproken memo bestand zelf zit bij iTunes Media.

Een Back-up daarvan zit in de Back-up van iTunes.

Ja . . . dat kunt u proberen om een iPhone van iemand lenen en uw kaart erin plaatsen.

U moet wel van uw pc gaan werken.

Start iTunes op en sluit vervolgens de iPhone aan de pc.

Als het Gesproken memo nog niet gewist is vanaf uw kaart, neem ik aan dat die meteen zichtbaar zal zijn in iTunes.

Heb het ondertussen al geprobeerd met een 3gs maar dit ging niet omdat de software te oud was.

Met een 3 gs zal het niet werken, iTunes zal dat apparaat niet herkennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.