Ga naar inhoud

iTunes herstel IOS 6.1.3 mislukt


Aanbevolen berichten

beste

Ik probeerde gisteren meerdere malen mijn iPhone 3GS terug te zetten in iTunes van IOS 6.1.3 naar IOS 6.1.2. Helaas gaf iTunes iedere keer dezelfde foutmelding. De werkwijze hiervan heb ik opgevolgt van betreffende video op Youtube.

Later heb ik ook nog de HELP-opties van iTunes opgevolgt maar ook dit bleek niet effectief.

Kan u mij zo snel mogelijk een antwoord bezorgen en dit onder een nieuwe discussie plaatsen?

Mvg, Casper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Casper,

Zoals gevraagd is je topic afgesplitst en in de juiste sectie van het forum geplaatst. ;-)

Voor zover ik weet kan je via iTunes niet teruggaan naar een vorige IOS.

Je dient hiervoor een tooltje te gebruiken zoals TinyUmbrella.

Je hebt wel je SHSH blob (IOS 6.1.2) nodig.

Persoonlijk zou ik nog ff wachten tot er een nieuwe untethered jailbreak voor jouw IOS versie uitkomt.

Dan kan je deze gemakkelijk jailbreaken met de tool "Evasion". (veel eenvoudiger dan Redsn0w enz.)

aangepast door Jion
Link naar reactie
Delen op andere sites

Evasion is een vrij nieuwe tool (vanaf ios 6.0) die heel gemakkelijk te gebruiken is.

Het enige wat je hierbij in feite moet doen is de tool installeren, je iPhone aansluiten en op "start" klikken.

Al de rest gaat vanzelf. :-)

Hier kan je Evasion downloaden: evasi0n iOS 6.x Jailbreak - official website of the evad3rs

Een uitgebreide handleiding over TinyUmbrella kan je HIER lezen (Engels).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.