Ga naar inhoud

Muziek van laptop op iPad zetten.


bkk

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Kan er mij iemand zeggen hoe ik op een gemakkelijke manier mijn muziek van op mijn laptop kan kopieren naar mijn iPad?

Mijn iPad is een mini iPad versie IOS 8.Mijn laptop is een Sony laptop met de laatste versie van iTunes.

Grtn,

BKK

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ BKK,

Ja dat is mogelijk.

Start iTunes op en sluit de iPad aan de computer.

Klik op Muziek onder Instellingen en vervolgens vinkt Synchroniseren muziek aan.

post-41531-1417706049,3437_thumb.png

Vervolgens naar keuze Gehele en/of Geselecteerde aanvinken.

post-41531-1417706049,3152_thumb.png

Als u Albums wilt synchroniseren scroll in het scherm daaronder naar Albums en vinkt de Albums aan.

post-41531-1417706049,3722_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ BKK,

Maak een map voor muziek op de computer >> afhankelijk van de locatie van de map Mijn muziek:

☞ [win 7] C:\Users\gebruikersnaam\Mijn muziek\

☞ [win xp] C:\gebruikersnaam\Documenten\Mijn muziek

Vervolgens in de map Mijn muziek maakt een map iTunes Media aan.

In de map iTunes Media maak mappen aan zoals Audio Book, Books, Muziek & Movie bijvoorbeeld.

In de map Muziek maakt / plaats u mappen van Albums aan.

- - - Updated - - -

update

Het is mogelijk om op een externe harde schijf de map iTunes te plaatsen, dat kunt u instellen / regelen via iTunes Voorkeuren.

546f7c783995a-Schermafbeelding_2014-11-21_om_18.51.37.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi iEscape,

Ik wil die Gadwin in het Nederlands.Maar vind het nergens.Het moet bestaan want jij hebt de Nederlandstalige versie.Ik krijg enkel Engels versies.

Gtrn

BKK

.

- - - Updated - - -

Met het knipprogramma kan ik de afbeelding hier in het forum niet plakken.Geen idee waarom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.