Ga naar inhoud

Naam van nertwerk in statusbalk mini Pad


bkk

Aanbevolen berichten

Halle iedereen,

In het weekend een deftig problem gehad met mijn wifi verbinding.Tot nu toe is het opgelost maar sedert dan staat de naam van mijn netwerk niet meer in mijn statusbalk op mijn mini Ipad.Er staat enkel GEEN SERVICE,hoewel ik wel wifi heb.Op andere wifi plaatsen krijg ik dezelfde melding.

Weet er soms iemand hoe ik dit kan oplossen en terug de naam van het netwerk zie dat ik gebruik?

Grtn,

BKK

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ bkk,

in het weekend een deftig problem gehad met mijn wifi verbinding.tot nu toe is het opgelost maar sedert dan staat de naam van mijn netwerk niet meer in mijn statusbalk op mijn mini ipad.

Ik neem aan dt u bedoeld de netwerknaam bij u thuis?

Hier een andere type iPad, nooit een melding van netwerknaam op de statusbalk; alleen dat Wi-Fi beschikbaar is.

Probeer het volgende: ga naar Instellingen ☞ onder Instellingen bij Wi-Fi als het goed is, wordt de netwerknaam vermeld.

Tap vervolgens op Wi-Fi (netwerknaam) dan wordt ook de netwerknaam vermeld.

Indien niets wordt vermeld tap dan op Kies een netwerk.

Zorg wel dat Vraag om verbinding ingeschakeld is.

544fd00d93054-IMG_0752.PNG

er staat enkel geen service,hoewel ik wel wifi heb.op andere wifi plaatsen krijg ik dezelfde melding.

Is na het probleem de iPad weer toegevoegd in de router oftewel is de iPad weer opgenomen in het netwerk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ bkk,

ik bedoel in de linkse bovenhoek op je scherm.daar staat normaal gezien ipad.nu staat er van mij geen service.any idea?

Is ipad.nu de netwerknaam van u thuis?

Als u op WI-Fi tap ☞ wat ziet u dan?

Is na het probleem de iPad weer toegevoegd in de router oftewel is de iPad weer opgenomen in het netwerk?

Op bovenstaande vraag is er nog geen antwoord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naast <WIFI staat de naam van mijn netwerk.Dan eronder Vergeet dit netwerk..IP adres..Subnetmaster...enz...

- - - Updated - - -

IPad is weer opgenomen in het netwerk.Ik heb het wel over het startscherm.Daar staat normaal gezien links bovenaan IPad(naast dat antennetje).Nu staat er bij mij "Geen service".

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ BKK,

Is ipad.nu de netwerknaam van u thuis?
Is na het probleem de iPad weer toegevoegd in de router oftewel is de iPad weer opgenomen in het netwerk?

Op bovenstaande vragen zijn er nog geen antwoord?

Als u zo zuinig bent met het beantwoorden van de vragen dan wordt het lastig om te proberen hulp te bieden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.