Ga naar inhoud

Nokia asha 302 geen update


Aanbevolen berichten

Hoi

Ik heb een Nokia Asha 302 en volgens de site van Nokia is er al een nieuwere versie uit dan op mijn gsm staat. Maar telkens wanneer ik naar updates zoek op mijn gsm of ik verbind mijn gsm met de Nokia Suite, dan krijg ik de melding dat er geen updates zijn. Hoe kan ik toch de nieuwste versie op mijn gsm zetten? Is er misschien een probleem met mijn gsm?

Link naar nokia-site: Nokia Asha 302 - Software-update en downloads - Nokia - Belgium

Mijn versie:14.78

Nieuwste versie: 15.09

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ computeboy,

Bij de link in uw bericht las het volgende:

De beschikbaarheid van deze update is mogelijk afhankelijk van uw netwerkserviceprovider. Als u wilt controleren of er updates zijn, tikt u op uw telefoon op Menu -> Instellingen -> Telefoon -> Apparaatupdates.

Wellicht contact opnemen met uw ISP?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ computeboy,

Bij wie een u abonnement afneemt voor Internet, zoals Telenet, KPN, Ons Brabantnet, Ziggo enz.

ISP is een afkorting voor Internet Service Provider. In het Nederlands een internetprovider. Een ISP is een bedrijf dat via het internet aan klanten een eigen e-mailadres aanbiedt, de mogelijkheid geeft een eigen World Wide Web site te maken, en vaak om daar gegevens via het FTP toegankelijk te maken. Vaak biedt een ISP ook een nieuwsserver voor Usenet.In de volksmond wordt vaak ISP gezegd als de Access Provider wordt bedoeld. Meestal bieden Access Providers ook allerlei diensten aan die hen tot ISP maken.

Bron

Een Netwerk Service Provider (NSP) is een bedrijf dat diensten verleent aan een Internet Service Provider (ISP), het bedrijf die door de meeste internetgebruikers wordt gebruikt om toegang te krijgen tot het internet.

Bron

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.