Ga naar inhoud

Pdf downloaden op Huawei 10.1 tablet


Gercyn

Aanbevolen berichten

Na de geweldige hulp voor mijn IE probleem op de pc waag ik mij nu om advies, raad, hulp te vragen voor mijn tablet.

Ik heb een Huawei 10.1 tablet met android. Het werkrooster van mijn vraag staat als pdf op internet en kan ik gewoon downloaden naar mijn pc maar naar mijn tablet lukt niet. Ik krijg steeds de melding download mislukt. Ik he adobe reader en kingsoft op de tablet staan maar als de download mislukt valt er ook weinig te lezen. Mijn vrouw heeft een Samsung tablet en die doet het probleemloos. Hoe kan ik de pdf bestanden downloaden op mijn tablet. In ieder geval alvast iedereen bedankt die de moeite neemt om mijn bericht te lezen en er over nadenkt.

Vriendelijke groet van Gert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het downloaden niet gaat naar jou tablet maar wel naar jou pc.

Dan kan je ook eventueel overwegen om een dropboxaccount aan te maken en de pdf bestanden vanaf je pc daar naar toe te brengen.

Mijn vrouw werkt altijd met de Aldiko book reader vanuit de speelwinkel, en er is geen grotere digibeet dan mijn wederhelft ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amadeus, bedankt voor je reactie maar het gaat er mij om het rooster van mijn vrouw en dan met name haar dagdiensten op mijn tablet te downloaden. Deze veranderen iedere dag dus zou ik het altijd via de pc moeten doen en dan de dag later kan het weer verwijderd worden.

Als ik iets voor Aldiko bookreader heb dan is het geen probleem om dit naar mijn tablet over te zetten. Ik kan helaas geen link plaatsen van wat ik wil downloaden want er zit een gebruikersnaam en wachtwoord op.

Toch bedankt voor de moeite Amadeus en ik hoop dat er iemand met een oplossing komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.