Ga naar inhoud

Samsung Galaxy Tab3 10.1 - upgrade OS


DeeWee

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik gebruik sedert nov 2013 deze Galaxy Tab 3 die voorzien is van het OS Android - Jelly Bean. Nu krijg ik de melding dat er automatisch een upgrade (firmware) werd gedownload naar Android OS KitKat 4.4.2. en die dus klaar staat om geïnstalleerd te worden.

Maar op het internet lees ik dat er veel problemen ontstaan door deze upgrade: bepaalde APPs zoals Facebook werken niet meer, vreemde iconen, uitvallen van het toestel, geheugenkaart niet meer bruikbaar, onstabiliteit enz...

Zijn er hier gebruikers die ervaring hebben met deze upgrade, en zo ja, wat is jullie bevinding na deze upgrade ?

Ik hoor het graag, want ik durf er niet aan beginnen...

Mvrgr,

Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Door per ongeluk onderaan op de knop INSTALLEREN te drukken ipv het steeds terugkerende scherm met de Upgrade weg te drukken, is de installatie dan toch gestart en kon ik die niet meer stoppen.

Al bij al is die upgrade vlug en goed verlopen. Ik heb gelukkig nog geen problemen ondervonden. Hopelijk blijft dat zo.

Zijn er nog personen die deze upgrade hebben ondergaan ? Ik hoor het graag.

Mvrgr,

Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.