Ga naar inhoud

smartphone-Triiing van telenet.


Aanbevolen berichten

Tot voor een korte tijd werkte de Triiing app op mijn smartphone zeer goed. Op een zeker ogenblik kreeg ik telkens de melding "Upgrade nu". Ik verwijderde de app om die nadien opnieuw te instaleren en toen kreeg ik de melding dat ik 24 uur moest wachten. Telenet dacht dat de cache van vorige versies nog op mijn smartphone aanwezig waren en ik die via Android market moest verwijderen. Akkoord maar ik geraak niet op die Android market. Nadien moest ik volgende procedure volgen:

1. Log in to the Android Market with your Gmail credentials

2. Open the Android Market Page & then press the home button to return to the home page

3. Go to Settings -> Applications-> Manage -> Running

4. Press "Market"

5. Press "Clear cache" (do not clear data)

6. Press "Force stop"

7. Return to "Settings \ Applications \ Manage \ Running"

8. Press "Google Services Framework"

9. Press "Clear Data"

10. Press "Force Stop"

11. Start Google Market, it must give an error

12. Reboot, once back Market should work, if it gives an error it could need another minute to work

13. Test the access: search Skype, Angry Birds on the market, it should return 400+ results including the original Skype and Google's maps

Dat engels van mij is ook niet zo grandioos en als ik wil vertalen krijg ik een poespas van jewelste.

Moest ik nu iemand vinden uit de omgeving van Oostende die mij hierbij kan helpen zou ik zeer gelukkig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Akkoord maar ik geraak niet op die Android market. Nadien moest ik volgende procedure volgen:

1. Log in to the Android Market with your Gmail credentials

2. Open the Android Market Page & then press the home button to return to the home page

3. Go to Settings -> Applications-> Manage -> Running

4. Press "Market"

5. Press "Clear cache" (do not clear data)

6. Press "Force stop"

7. Return to "Settings \ Applications \ Manage \ Running"

8. Press "Google Services Framework"

9. Press "Clear Data"

10. Press "Force Stop"

11. Start Google Market, it must give an error

12. Reboot, once back Market should work, if it gives an error it could need another minute to work

13. Test the access: search Skype, Angry Birds on the market, it should return 400+ results including the original Skype and Google's maps

Dat engels van mij is ook niet zo grandioos en als ik wil vertalen krijg ik een poespas van jewelste.

Moest ik nu iemand vinden uit de omgeving van Oostende die mij hierbij kan helpen zou ik zeer gelukkig zijn.

Waar ben je bovenstaande procedure tegen gekomen?

Ook begrijp ik niet waarom je voor een update van een App die gaat verwijderen?

Je moet van op je smartphone naar play store gaan.

Playstore staat meestal al op je smartphone en als je een Gmail-account hebt ben je meestal al ingelogd als playstore opent.

Moet je nog inloggen moet je gmail adres en paswoord ingeven of lukt dat bij jouw niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werd mij voorgesteld bij fabopee.blogspot.be. Waarom ik de app verwijderde? Omdat het klaarblijkelijk niet lukte om die upgrade te verkrijgen en ze mij bij Telenet voorstelden om de app te verwijderen en dan opnieuw te installeren zodat de nieuwe versie van de app zouverkregen worden. Op mijn smartphone staat Playstore en mijn account is daar bij Gmail. Omdat het nog steeds niet lukte werd voorgesteld naar Android market te gaan om de restjes, de caches van die app te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open Playstore op je smartphone en klik links bovenaan je scherm, in het venster dat dan verschijnt klik je op Mijn apps.

Is Triiing Telenet daar aanwezig?

Klik er dan op, in het volgende venster klik je op verwijderen.

Installeer het dan opnieuw.

Ik heb zaterdag ll de app verwijderd, weliswaar niet via de Apps van Playstore. Die staat er dus ook niet meer bij de apps. Kan ik dan de app gewoon via Playstore installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.