Ga naar inhoud

Wel Wifi, maar geen verbinding


irene

Aanbevolen berichten

Ik heb een Dell PC en een IPad 5 van ongeveer 6 maanden oud.

Met de PC kan ik sinds vandaag gewoon Internetten maar de IPad 'verdomt' het...heel vreemd

Normaal: Links boven in het scherm staat het woord IPAD en daarachter vaak het teken van:' ik heb verbinding' = Stip met 2 streepjes gebogen er overheen

Als de IPad zoekt zie ik daarachter zo'n draaiend wieltje.

Nu: zie ik soms wel en soms niet het verbindingsteken en als ik bv mijn mail wil ophalen, blijft dat wieltje maar draaien. En vindt dus niets

In mijn instellingen zie ik aan de linkerkant WIFI met daarachter het nummer van mijn Modem. Staat er anders niet zoiets als: verbonden (?)

IK heb mijn IPad al eens uitgelogd en weer ingelogd, maar geen verschil

Nu heb ik al een tijdje wat Modem problemen (geen problemen met verbinding maar meer met het niet aankomen/ontvangen van mails) en de KPN heeft mij een nieuwe (uit de 9 serie) Experiabox beloofd die hopelijk deze week nog aankomt.

Wat zou er aan de hand kunnen zijn ?

NB: ik heb even bij de buren geprobeerd en zelfde problemen

aangepast door irene
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Irene,

Fijn om te horen dat het probleem is opgelost :top: en dank voor de feedback :adore:

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.