Ga naar inhoud

Archos probleem


viko

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb een nieuwe Archos 40b Titanium smartphone. De trilfunctie heb ik uitgezet bij audioprofielen, binnenkomende oproepen.

Hoe zet ik die ook uit voor uitgaande gesprekken ? Als de andere partij opneemt, gaat mijn telefoon trillen.

Iemand een idee ? Alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi viko,

welkom op PC-Helpforum.be.

Bij een nieuw toestel zit normaliter ook een handleiding en op pagina 88 van deze handleiding wordt beschreven hoe je de trilfunctie kan uitschakelen: hou terwijl het apparaat is ingeschakeld de AAN/UIT-knop ingedrukt en de gewenste optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat staat uiteraard op GELUID, anders hoor ik niets he. (er is ook nog de optie trillen en stil) Maar dat is een algemene keuze en die bedoel ik niet.

Bij binnenkomende gesprekken, berichten, enz ... trilt ie niet, alleen bij het opnemen aan de andere kant.

Bij instellingen, audioprofielen, algemeen .. kan ik alleen voor de binnenkomende oproepen het trillen uitschakelen.

aangepast door viko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Als de andere partij opneemt, gaat mijn telefoon trillen.

Ik heb toch al wat GSM modellen versleten en heb ook een smartphone ( heb wel nog nooit een Archos gebruikt) maar dat je GSM gaat trillen als de tegenpartij de GSM opneemt heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord.

Je krijgt wel een signaal als tijdens je gesprek iemand anders je probeert te bereiken (2 de oproep).

Of je krijgt misschien een e-mail of ander bericht tijdens je gesprek???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze functie zou inderdaad ook aanwezig zijn op diverse Samsung modellen, daar is het uit te schakelen via Settings -> Call Settings -> Vibrate on answer / hangup, maar of dit ook zo is op een Archos dat zal op het toestel zelf moeten uitgevlooid worden vrees ik ? ... :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie, dan zou het iedere keer moeten lukken dat een tweede beller me probeert te bereiken, of telkens een email binnen loopt ? Gebeurt niet hoor !

Hij zoemt en trilt gewoon als de ander opneemt !

Ik heb al alle instellingen uitgeploegd : gespreksinstellingen of oproepinstellingen heb ik niet, alleen :

netwerken, apparaat, persoonlijk, accounts en systeem...

In een algemene android-handleiding vond ik dit : (bij telefoon, oproepinstellingen .. maar die staan er bij Archos dus niet in)

post-7604-1417705860,2618_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Asus, maar dit is een app om trillingen zelf te maken en toe te wijzen aan bepaalde contactpersonen. En ik wil er juist vanaf . :-)

Het is niet zo een groot probleem, maar misschien had ik een bijkomende instelling of zo over het hoofd gezien.

Zoals je zegt, het zal dan waarschijnlijk niet in mijn toestel uit te schakelen zijn. :dong:

Bedankt voor het opzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.