Ga naar inhoud

Diverse tablets en smartphones en mailadressen + agenda


Aanbevolen berichten

het it gedoe begint ons hoofd wat te overstijgen. we hebben een gezamenlijke samsung tablet voor "huishoudelijk gebruik" waar mijn man en ik beide onze diverse mailadressen op checken (hotmail/gmail en exchange server ttz werk)

daarnaast hebben we elk onze samsung smartphone waarop we mails bekijken en agenda aanvullen. daarnaast kocht mijn man nog een persoonlijke tablet zodat hij tijdens zijn werkuren in de dode uren ook eea kan doen en ik kreeg een tablet samsung ook voor moederdag

op die toestellen mailadressen invoeren voor controle da's geen probleem

wat is wel een probleem : als we op de diverse toestellen "agenda'" invullen, zouden we graag zien dat dat op die huistablet terechtkomt

hoe kunnen we nu arrangeren dat - waar we ook "agenda" aanvullen - dit altijd ook op de thuistablet zien ?

(mijn man vult zijn prestaties bv ook in op zijn smartphone samsung met werfnaam en aantal werkuren en producten. het ding crashte en.... alle info kwijt)

ik dacht met kies air te werken (omdat kies van samsung heel slechte recensies kreeg precies) maar ik slaag er niet in dat te downloaden

ik hoor graag

dank alvast

gina

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.