Ga naar inhoud

Formarteren mini SDkaart voor Samsung Galaxi S4


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb zojuist mijn mini SD geheugenkaartje voor mijn Samsung Galaxy ledig gemaakt,alles verwijderd dus.

MOET ik vooraleer het SDkaartje terug te vullen met bestanden eerst SD kaartje formateren of is dat niet nodig ?

Aanvullend,mag het aub,voordien zag ik dat mijn You Tube linken van liedjes die op SDkaartje staan(Daar kon ik ze uiteraard beluisteren) op mijn Smartphone niet kon terug vinden.

Ik vraag me ook af,als jullie me kunnen zeggen waar ze zouden staan,of het mogelijk is die linken van You Tubeliedjes kan afspelen op mijn Smartphone.

Indien niet,vrees ik een beetje,bestaat daar een oplossing voor ??

Bedankt bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik even,het tweede gedeelte van mijn vraag kon ik oplossen,via You Tube kan je uw favoriete liedjes toevoegen aan je favorieten,echter via Google,via eerst je gmailadres te openen en van daaruit You Tube te gebruiken.Dus het tweede deel van mijn vraag is ok,maar graag wil ik nog eens eerste deel van mijn vraag beantwoord zien,herhaal nog eens hè :

Ik heb zojuist mijn mini SD geheugenkaartje voor mijn Samsung Galaxy ledig gemaakt,alles verwijderd dus.

MOET ik vooraleer het SDkaartje terug te vullen met bestanden eerst SD kaartje formateren of is dat niet nodig ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.