Ga naar inhoud

Ipod weigert synchronisatie


Aanbevolen berichten

Hallo allen,

Weet niet of ik dit in de juiste rubriek post, maar zag geen iPod-rubriek.

Ik heb een Ipod Classic uit 2011. Sinds kort weigert deze te synchroniseren.

Als foutmelding krijg ik 'de opgegeven bestandsnaam bestaat al'.

Ca. 30 liedjes zijn er dan wel opgekomen, telkens andere.

Ik heb geprobeerd om alleen bepaalde muziek te synchroniseren, maar ook dan gaat het mis.

Weet iemand wat ik hiertegen kan doen? Heb itunes al opnieuw geïnstalleerd, de ipod gescand

en de ipod hersteld. Niets helpt. Degen die mij hieruit red ben ik eeuwig dankbaar!!

Groet,

Toon

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Toon,

Als foutmelding krijg ik 'de opgegeven bestandsnaam bestaat al'.
Heb itunes al opnieuw geïnstalleerd,

Is de "oudere iTunes versie" eerst netjes verwijderd voordat u de "nieuwe iTunes" heeft geïnstalleerd?

Die foutmelding de opgegeven bestandsnaam bestaat al geeft aan dat er een andere versie iTunes aanwezig is op de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Toon,

OK.

Vervolgens heb ik alle bestanden op mijn computer met iTunes erin gezocht en verwijderd.

Is daarbij de Bibliotheek van iTunes mee verwijderd?

Heeft u een nieuwe Bibliotheek van iTunes opnieuw ingesteld?

Kijk bij: iTunes >> Bewerken >> Voorkeuren >> het tabblad Geavanceerd >> Locatie map iTunes Media.

Dat is bijvoorbeeld -->> Y:\iTunes\iTunes Media\Music

(de letter Y kan bij uw pc anders zijn).

Controleer vervolgens in de Verkenner of de map iTunes daar aanwezig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Helaas helaas, ik krijg nu een nieuwe foutmelding: iTunes kan Essential Mix niet naar de iPod iPod van Toon kopiëren, omdat zich een onbekende fout heeft voorgedaan (-50).

Als ik vervolgens het betreffende nummer verwijder uit mijn bibliotheek, en opnieuw probeer te synchroniseren krijg ik exact de zelfde foutmelding, maar dan met een ander nummer en een ander getal. Ipv -50 bijvoorbeeld -53...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Toon41,

Even terug naar Bericht #6 xD

Kunt u een antwoord geven?

Helaas helaas, ik krijg nu een nieuwe foutmelding: iTunes kan Essential Mix niet naar de iPod iPod van Toon kopiëren, omdat zich een onbekende fout heeft voorgedaan (-50).

Fout (-50) heeft te maken met het downloaden van aangeschaft materiaal

Is Essential Mix een album van een artiest (of een verzamel album) die u via iTunes Store heeft aangeschaft?

Gaat het probleem zoals vermeld in uw eerste bericht om: aangeschaft liedjes via iTunes Store te synchroniseren?

Als ik vervolgens het betreffende nummer verwijder uit mijn bibliotheek, en opnieuw probeer te synchroniseren krijg ik exact de zelfde foutmelding, maar dan met een ander nummer en een ander getal. Ipv -50 bijvoorbeeld -53...

Fout (-53) heeft vermoedelijk met de beveiliging (UAC - gebruikersaccountbeheer) van de pc te maken, als gevolgd van Fout (-50).

Of ik begrijp het probleem niet zoals u in het eerste bericht plaatste of de omschrijving is niet duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.