Ga naar inhoud

Samsung Galaxy s4 Samsungaccount werkt niet


Gast

Aanbevolen berichten

Paar dagen geleden Smartphone samsung galaxy S4 aangekocht.Om apps te kunnen downloaden van samsung moet je begrijpelijk een samsungaccount aanmaken,met een gmailaccount,deze had ik al,maar als ik dit gmailaccount met wachwoord typt weigert ie steeds ... fout USR_3113.Eens op google gezien men zegt misschien verkeerd getypt,nee dus.De gmailaccount van vrouw en mezelf werken normaal via pc,dat is het dus niet.Ligt dus aan samsung,ook eens mijn hotmailadres geprobeerd nada,tja daar sta je dan met je mooi toestel hè.

Op internet hadden ook andere mensen dit probleem,eentje zei opgelost maar hoe ze dit deden vind je weinig van terug.Gevolg kan dus geen enkele app downloaden,de vreugde na veel zoeken bij vrouw en mezelf veel gezakt,we kochten beiden zo een toestel,promotie via telenet.

Tja,kan iemand de gouden tip bezorgen.

Bedankt bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de hulp,het probleem is dat ik op de site van Samsung niet binnen kan komen,WANT...ze vragen een adres en wachtwoord om in te loggen,maar daar gaat juist mijn vraag over dat ik niet binnen raak via mijn mail.

Bedankt voor jullie begrip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry,ben een idioot,maar mag ik nogmaals uitleggen.

Als ik van mijn Samsung galaxy 4 naar Samsung Apps ga,waar apps beschikbaar zijn,,ga ik naar Game Apps,kies bv voor Solitaire,druk ik op Gratis en dan krijg ik het volgende blad:

Samsung account Inloggen,in de winkel zei men me om een gmailaccount aan te maken om mee in te loggen bij Samsung maar steeds opnieuw,ook met mijn hotmailaccount zegt ie fout USR_3113.

Reeds hierboven beschreven.

Eronder staat NIEUW Account.

Zou het kunnen dat ik via Samsung ZELF !!!!! een volledig nieuw account moet aanmaken,is dat dan de bedoeling,en moet dat nieuw mailsdres een gmailaccont zijn zoals men in de winkel zei.

Bedankt voor de moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.