Ga naar inhoud

spam op Samsung tablet?


alfa10

Aanbevolen berichten

Ik heb een Samsung Galaxy note 10.1 en hierop kijk ik graag wedstrijden zoals b.v amerikaans football via de site ATDee.net (http 88.80.11.29) en dit ging altijd prima. Sinds kort kan ik de site wel laden maar als ik een wedstrijd aanklik krijg eerst even de gevraagde site en die wordt direct overgenomen door allerlei andere sites zoals bv. Vube.com. Hoe kom ik hier vanaf en is dit soms spam? Ik heb de virusscanner AVG op draaien en bij de instellingen de cookies zoveel mogelijk uitgezet.:hmmmm2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

bedankt voor de tips, ik heb nu op mijn tablet Malwarebytes geinstalleerd, maar dit helpt niet. vuve.com en diverse andere sites vliegen voorbij en drukken het oorspronkelijke programma weg. Op mijn laptop heb ik er niet veel last van. Als ik een wedstrijd aanklik krijg ik die wel te zien, maar weer op de achtergrond vube.com!

met vr. gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@ alfa10,

Excuus, ben dit topic uit het oog verloren xD

bedankt voor de tips, ik heb nu op mijn tablet Malwarebytes geinstalleerd, maar dit helpt niet. vuve.com en diverse andere sites vliegen voorbij en drukken het oorspronkelijke programma weg.

Wellicht kunt u een Antivirus programma installeren op uw samsung tablet.

Neem ook een deze link door. Swordfish97 gebruikt ADW Cleaner

Op mijn laptop heb ik er niet veel last van. Als ik een wedstrijd aanklik krijg ik die wel te zien, maar weer op de achtergrond vube.com!

Voor uw laptop kunt u wellicht een topic starten bij Bestrijding malware & virussen. De Malware / virus expert zal uw verder helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.