Ga naar inhoud

Tablet Samsung Galaxy Tab 2 10.1


Jean Paul

Aanbevolen berichten

iEscape,

Ik heb alles gedaan zoals uw voorschrift maar vind geen icoontje terug op mijn voorblad met alle Apps. Dus kan ik dan ook de GPS niet starten; (?)

Ik heb GPS*satellieten gebruiken en Locatie en Google zoeken aangevinkt.

Draadloze netwerken gebruiken niet. Was dit goed ?Maar zoals hierboven geen icoonyje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag,

Vraagje:

Heb in Onderwerp vermeld Tablet.

Door het wegvallen van de Navigatietoets GPS , welke ik niet kon terug vinden, heb k het toestel moeten terug zetten naar fabrieksinstelling. (back-up maken en terugplaatsen en standaardfunkties herstellen)

Ben daar nu twee dagen mee bezig en is nu gelukt.

Onderaan links op de taakbalk staan 4 tekens:

van links naar rechts :

- teruglooptoets

-pijl die naar boven wijst voor extra bureaublad

-dubbel bladwijze voor te taakwissen

en de rechtse is een vierkant met een soort sterretje erin.

wanneer u daar op klikt wordt er een foto gemaakt van het bureaublad.

Voor de herinstelling had ik daar en toets bestaande uit 4 blokjes (is nu verdwenen)

Weet iemand hoe die toets , waarbij steeds een foto wordt gemaakt als men die aanraakt , kan verwijderd worden, want er is reeds een icoon met een efbeelding van een fototoestel.

Groeten

Jean paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Bijkomend probleem:

Ik heb nu aal de voornaamste zaken terug kunnen installeren en de knop "NAVIGATIE" was terug zichtbaar.

Maar een tijdje later toen ik het Tablet terug opstartte zag ik dat de knop(icoontje) van "NAVIGATIE" opnieuw was verdwenen. Hoe kan dat of wat zou e oorzaak hiervan zijn ?

Groeten,

Jean Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

:top:Navraag gedaan bij Samsung en daar kreeg ik te horen dat Google de Navigatie GPS niet meer ondersteund en zo is het icoon verwijderd . Dit op alle Tablets van Samsung en bevestigd door collega's.

Dus duidelijk verder en kan de discussie gesloten worden.

Bedankt voor de hulp.

groeten Jean Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.