Ga naar inhoud

Telefoon laadt niet meer op


Aanbevolen berichten

Tot nu toe nooit problemen mee gehad, maar nu kan ik hem op verschillende manieren proberen op te laden.. niks helpt?

wat kan ik hiertegen doen, ik weet niet of het aan de accu of de lader ligt.

- - - Updated - - -

Wanneer ik gewoon mijn samsung lader gebruik ( die uit 2 delen bestaat) en alleen het usb gedeelte gebruik, laadt hij (momenteel) wel..maar de vraag blijft of het dan aan de accu ligt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de gewone manier, of het stopcontact einde eraf halen en dan via usb in de laptop, dat laatste probeerde ik nu.. maar dan laadt hij er in 2 uur 5% bij..

Daarnaast had ik nog een usb lader van een oude blackberry van mij (past in de samsung) die deed het eerst prima maar nu niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik zou wat filosofeer hierover, je samsung-lader heeft veel meer vermogen in huis als die andere ladertjes, Zo kan die er misschien nog iets inpersen.

Mare je accu is wel zijn geest aan t geven, denk ik toch

de accu-boeren moeten ook leven :-)

aangepast door Guy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het karakter dan van je nieuw accu eerst volledig op te laden , dan gebruiken tot hij haast leeg is en dan terug volledig opladen.

Zelfs Li-ion accus vinden dat leuk :-) (alhooewel niet echt noodzakelijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.