Ga naar inhoud

Tinder op Samsung galaxy S2


Toon41

Aanbevolen berichten

Beste lezers,

Ik heb een Samsung galaxy S2 en hoorde geinige verhalen over de app Tinder.

Ik probeerde deze te downloaden, maar dat lukt niet. De nieuwste versie, van

19 december 2013, beschikbaar op google play kan ik niet downloaden.

'Uw apparaat is niet compatibel met deze versie' verschijnt er dan in mijn scherm.

Mijn vraag is simpel; is het op een of andere manier mogelijk om aan een oudere versie

te komen waarmee mijn telefoon wel compatibel is?

Link naar de tinder ap: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tinder&hl=nl

Veel dank voor hulp alvast!

Groet,

Toon

- - - Updated - - -

overigens; installeren van facebook lukt mij ook niet. Als ik het probeer te downloaden via de Apps winkel van google play krijg ik de foutmelding:

Fout bij het ophalen van informatie bij de server. [RPC:S-3].

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download samsung kies en installeer dit. Hang na de installatie uw gsm via usb aan de computer. Samsung kies kijkt dan of er een nieuwe versie beschikbaar is of niet.

Een andere mogelijkheid is 'over the air', maar dan zou je al een melding op uw telefoon gekregen moeten hebben dat er een nieuwe versie beschikbaar is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mannen (en vrouwen),

Het probleem is helaas nog niet opgelost. Het toestel heeft een berg aan updates gehad, de huidige versie van Android is 4.1.3

en volgens het toestel is dat de nieuwste versie. Als ik echter apps uit de Google Play store wil downloaden krijg ik weer

de zelfde foutmelding: Fout bij het ophalen van informatie bij de server. [RPC:S-3].

De Samsung apps doen het wel.

Tinder meldt dat de versie van Tinder niet compatibel is met mijn toestel.

Het lijkt me allemaal vreemd omdat het toch geen ingewikkelde apps zijn. Iemand die een oplossing weet?

Veel dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.