Ga naar inhoud

Yelo tv op samsung galaxy tab 2


Aanbevolen berichten

Hallo,

ikzelf ben in het bezit van een tablet 'Samsung Galaxy Tab 2', nu wou ik yelo tv kijken. IK vermoed dat dit wel in mijn abonnement inbegrepen zit, ik ben aangemeld op de app ook.

Nu krijg ik telkens ' streamingsprobleem', ik heb nog klachten hierover gelezen. Het zou te maken hebben met een fout bij telenet.

Verder nog een andere vraag, mijn datakabel zit niet in ( kan dus geen films opvragen ) , de digicorder staat momenteel op een andere plaats maar tv ontvangen is geen enkel probleem. Is dit een probleem voor yelo tv ( het feit dat de netwerk kabel niet inzit )

Weten jullie hier iets meer over?

Alvast bedankt,

Matthias

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Matthias,

Wat die "streamingsproblemen" betreft heb ik geen idee hoe ik je zou kunnen helpen.

Wat je tweede vraag betreft... het niet aanwezig zijn van een netwerkkabel op een digibox/ recorder heeft geen enkele invloed op het gebruik ven Yelo tv op je tablet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan. ;-)

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.