Ga naar inhoud

CSS only Horizontal Media Accordian Menu


Aanbevolen berichten

Beste forumgebruikers,

Op v.v. De Zuiderburen / toernooi heb ik het 'CSS only Horizontal Media Accordian Menu' van http://www.cssplay.co.uk geïntegreerd om te testen. Bij mij werkt het echter niet zoals de originele versie. Ook ziet het er niet in alle browsers hetzelfde uit. Ik vermoed dat het maar een klein foutje is, maar ik kan het niet oplossen. Wie kan me helpen. Bij voorbaat dank.

Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het doctype aangepast, maar dat maakt geen verschil. Om het probleem te analyseren heb ik het originele script nogmaals op de pagina geplakt, onder mijn versie. Je kunt ze nu onder elkaar zien op v.v. De Zuiderburen / toernooi.

De 2e accordeon op de pagina werkt wel, maar de eerste niet. Als ik de eerste weghaal werkt de 2e ook niet. Hoe kan dit. Ik heb het idee dat ik wel dichtbij de oplossing zit, maar ik heb dat laatste beetje hulp nog nodig. Bij voorbaat dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag dom zijn, maar na een tijdje kijken snap ik nog steeds niet hoe je aan het menu bent gekomen, in ieder geval niet op de juiste manier.

Er staat, Stu Nicholls | CSSplay | CSS only Horizontal Click Accordian Menu

ook nog iets van dat dit "

One more click action menu to rival the jQuery versions, with no jump to the top of browser window."

ofwel, nog een click actie menu om te concureren met de jQuery versies, met geen sprongen naar boven in het browser scherm. (zo iets ...:hmpf:)

in ieder geval, moet je dus Jquery gebruiken, dat is ook erg gemakkelijk te zien aan het menu.

Maar op jouw pagina kan ik geen jquery vinden, ik in ieder geval ik niet.

dit is jquery: jQuery Tutorial

dit zorgt ervoor dat het menu mooi opzij schuift en dat de tekst naar beneden valt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.