Ga naar inhoud

E-commerce software


Aanbevolen berichten

maker: frederic vandenplas

taal: flex

website: www.conexxion.be

voorbeelden: www.knokkesales.be

www.dinsterzz.eu/Login/Main.html

www.dinsterzz.eu/Login/Login.html

uitleg:

dit is een e-commerce programma die werkt met een mysql database. je kunt producten toevoegen, korting toevoegen, verkocht aanvinken, producten aanpassen, verwijderen, en fotos toevoegen.

dit is niet gratis. het kost 250€ per jaar om je eigen winkel bij dinsterzz.eu, en 1500€ voor de software op uw site. dit is dan wel met logo, opmaak etc...

voor zelf te kijken hoe het achter de schermen werkt, neemt u de 2de link van dinsterzz.eu, en kunt u uw taal kiezen en inloggen met Demo demo.

staat het u aan wat u ziet? neem dan gerust contact op via de site conexxion.be

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel mooi als je een webshop maakt maar onthoudt hierbij enkele goeie tips:

-vermijd en vermijd flash, het schrikt veel gebruikers af als het niet ondersteunt wordt omdat ze geen flash hebben. Niet iedereen wil dit op zijn computer.

-Zorg voor een estetisch verantwoord design.

-Zorg dat alle afbeeldingen aanwezig zijn

-De velden met omschrijving niet overschrijfbaar zijn met eigen tekst ingegeven door de gebruiker

-Iemand die iets wil kopen dan ook het product kan kopen want ik zie nergens een winkelmandje of een knop om iets te kopen of dergelijke meer.

Kort gezegd, ik zou het meer een E-Catalog noemen ;) allemaal tips die je kunt doornemen maar je doet nog steeds zelf wat je wil natuurlijk ;)

De vraagprijs btw is zeer hoog voor hetgeen het aan functies bevat

Greetz

Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

tjah :P

het is in flex

men vader bepaald de prijs,

als je wilt kopen moet je mailen of bellen(was de bedoeling bij mij)

nu wordt er aan multi fotos gewerkt, de rest zal later gefixed worden,

van die editbare omschrijving, ik zal het melden thnx :D

dit is men vader zen eerste flex applicatie, hij wilde ermee leren werken, ikzelf werk nu aan een non flash applicatie, het is hetzelfde bijna, gebruikt zelfde database :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.