Ga naar inhoud

Nieuwe website maken


Aanbevolen berichten

Iemand idee hoe ik een website kan activeren in de free account. 50webs

[h=4]Gehoste domeinen[/h] Hieronder ziet u alle domeinen die op dit moment in uw account gehost zijn. U kunt verschillende acties uitvoeren: bestanden uploaden, email en FTP accounts instellen, subdomeinen aanmaken, etc.

Indien u nieuwe domeinen wilt registreren, gebruikt u dan alstublieft de 'Geregistreerde domeinen'-sectie.

Vereiste nameservers (NS) voor het domein om operationeel te zijn in uw account.

NS1: dns1.50webs.com

NS2: dns2.50webs.com

Standaard route

66.40.55.207

Heb vroeger een gehad maar weet nu de naam niet te vinden die ik krijg van hun, of dat ik zelf een naam moet geven?

Vroeger had ik

[TABLE=width: 401]

[TR]

[TD=class: xl65, width: 401]http://koninksemtongeren.50webs.com[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

maar wil nu een andere maken!

tips please

greetz

jempi25

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet erg bekend op dit gebied, maar ik liep laatst ook tegen zo'n probleem aan.

de DNS1: en DNS2: verwijzen volgens mij naar waar je de hosting wilt doen, in dit geval 50webs, je moet dus ergens (kweet niet waar) bij je domein eigenschappen deze veranderen naar de codes die je van je hosting hebt gekregen.

dus je hebt een domein,

maakt een hosting acount aan.

verandert de NS locatie naar die van je host,

en je kunt met je acount inloggen om bestanden om je website te zetten.

Opnieuw weet ik het helemaal niet zeker, maar dat lijkt mij in feite alles,

dus je gaat naar 50webs.com

je maakt daar een acount aan, klik op use existing domain, voer daar je domein url in.

dan moet je ergens waar je je domein hebt gekocht je DNs link's veranderen,

deze links moet je veranderen in wat eronder staat aangegeven, in dit geval

dns1.50webs.com

dns2.50webs.com

als je dat hebt gedaan, heb je toegang tot de bestanden op je host en worden deze bestanden gekoppeld aan jouw domeinnaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die gratis webhosting is ervoor om juist klanten te trekken die later betaalde webhosting nemen, en,of een domein.

Je moet wel Bestaand domein kiezen, en niet nieuw domein! als het je echt niet lukt kun je 000webhost.com proberen, die gebruik ik zelf ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt je index of default pagina geupload?

Ik denk niet dat hij dat bedoelt, bij de meeste host's krijg je gewoon een pagina met alle folder te zien, als je geen index hebt.

tenzij hij het heeft over http://koninksemtongeren.50webs.com,'>http://koninksemtongeren.50webs.com, daar staat inderdaad geen index file op, maar ook geen ander files.

Geef anders even de url van de website zodat we kunnen zien wat er aan de hand is, wordt het misschien wat duidelijker van.

Als dat de url wel was (http://koninksemtongeren.50webs.com), dan heb je waarschijnlijk je website wel aangemeld bij de host, en deze ook gelinkt.

als je de paginabron bekijkt zie je ook diverse links die naar 50webs.com leiden.

Je hebt dus wel een account, ook een hosting, die zijn alle bij goed, je name servers staan ook allemaal goed.

Waarschijnlijk heb je al een account op 50webs.com, die zul je moeten bereiken.

Wat ook kan, en dat is misschien een beetje raar, maar de website (koninksemtongeren.50webs.com) is een, hoe zeg je dat, sub website van 50webs.com, meestal worden dit soort website's gratis weggegeven, hierbij zou je de nameservers ook niet kunnen veranderen.

Dit kan misschien anders zijn.

Maar dat maakt nu in principe niet veel uit, je hebt ergens een account waarop je die website kunt bereiken (koninksemtongeren.50webs.com) (verwacht ik).

Even terug komen op wat jij zegt,

is dat ik vroeger een hele site van een dorp op 50 webs gezet heb, gratis en nu wou ik opnieuw maken.

Ik kan inloggen en bestandsbeheer uploaden maar ik krijg geen website naam te zien?

Je zult waarschijnlijk niet je bestanden kunnen veranderen omdat je oude account nog steeds actief is, probeer dit eerst te achterhalen, waarschijnlijk kun je via je oude account wel aanpassingen maken aan de website, maar via je nieuwe niet omdat er al een is.

aangepast door ecence
Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer even te kijken tussen de tutorials, bij webs50.com dan kun je zien hoe je alles goed moet uploaden.

je website doet het wel, je upload zoals ik al zij verkeerd.

Ook iets om te weten als je een bestand op je website zet, kun je hier niet bij door alleen website.nl/bestandnaam je moet ook een extensie toevoegen bijv website.nl/bestandnaam.extentie

je zult de bestanden er niet goed op zetten, en je kijkt op de verkeerde website jouw website is Index of / als je hier naartoe gaat zie je dat je (html_root) leeg is, dus geen bestanden bevat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.