Ga naar inhoud

[OPGELOST] sql tabellen leegmaken


Gast

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een irritant probleem: er zitten fouten op mijn forum.

En wel meer als 1 denk ik, er staan dan ook een redelijk aantal mods op.

Maar omdat de knop om het geld/punten (cash mod) te resetten, stuk is.

had ik graag geweten hoe ik enkele dingen doe in het phpmyadmin, dus de sql database.

- cash resetten (cash mod)

- items in inventory delete (shop mod)

- bank leegmaken (bank mod)

heb het al op het phpbb.nl forum gevraagt, voorlopig nog geen antwoord. Maar omdat jullie hier ook die mods hebben, weten jullie het misschien wel.

dus in waar dat dat opgeslagen wordt in de database.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bank leegmaken:

[DELETE FROM `phpbb_bank`;] - Dit wist de volledig bank en zorgt ervoor dat gebruikers nieuwe account moeten aanmaken ook

[uPDATE `phpbb_bank` SET holding = 0;] - Dit wist gewoon het geld dat op de bank staat en behoud de account

rest volgt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

die items gaat bij mij enkel gebruiker per gebruiker denk ik. Is er geen mogelijk om het allemaal tegelijk te doen?

Ik krijg geen foutmelding. Ik krijg een blanco pagina, met het menu van het admin panel ernaast. Maar als ik op herstellen of instellen ofzo druk, krijg ik niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry voor de 'nog eens post'

maar ik heb echt geen tijd en zin om alles terug te installeren, dus ik ga verder met het andere.

Ik ben dus nog wat aan het kijken. Die bank is mooi opgeruimt.

nu enkel de items en de cash nog

welke moet ik leegmaken voor de cash? is dat de phpbb_cash_exchange?

en voor de items, phpbb_shopitems?

(dat probleem bij de registratie lag aan de stijk, zoals ik dacht. Heb de andere stijl er weer opgezet en het werkt weer.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de items denk ik dat je juist bent, ben het niet 100% zeker want hier is hij niet meer geinstalleerd.

ivm cash, er is niet echt snelle manier om je cash per gebruiker te wissen, althans ik weet niet welke sql regel dit is

hetgene is voorstel:

haal opnieuw de cash mod af en controleer alles heel duidelijk of het goed is installeerd, indien je niks verkeerd ziet en nergens twijvelt voeg dan de install sql opnieuw uit van de cash mod

dit is de cash mod

http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=94055&postdays=0&postorder=asc&start=0

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat was dom... :-D

ik heb de fout in cash mod ontdekt. Ik heb hem even in het engels gezet en dan gereset: Geen probleem.

Dus foutje in de nederlandse vertaling van cash mod :-)

Nu rest mij nog 1 ding: de items

er is phpbb_shopitems

en phpbb_shop

ik durf niet goed: want misschien verwijder ik dan alle items in de shop, en dat zou erg zijn, want zijn er redelijk veel

EDIT: En toen zag ik het, heb er elke keer over gekeken, maar nu zag ik het. Er is ook nog een 'phpbb_user_items'

leeg gemaakt, resultaat: TIS INORDER!!! :lol:

thx voor de hulp karel, tis inorde nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.