Beste bezoeker,
Welkom op PC Helpforum!

Ben je op zoek naar GRATIS hulp voor je computerprobleem?

Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt. Meer dan 40.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !

Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.

+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten: 1 t/m 10 van 28
Overzicht bedankjes4Bedankjes

probleem inloggen facebook

Dit is een discussie over probleem inloggen facebook in het forum Archief Website Hulp , en maakt deel van de Website Hulp categorie; Ik heb al sinds gisteren enige problemen met Facebook, telkens ik mij wil aanmelden kom ik terug terecht op de ...

Nieuweling

Standaard probleem inloggen facebook

Ik heb al sinds gisteren enige problemen met Facebook, telkens ik mij wil aanmelden kom ik terug terecht op de aanmeldpagina.
    Ik heb al mijn cookies verwijderd, geschiedenis ook volledig verwijderd niets helpt.
    Soms geraak ik op mijn startpagina van Facebook, maar daar blijft het dan ook bij. Ik krijg dan telkens de melding dat mijn sessie verlopen is, als ik dan via een vriend zijn account kijk naar mijn account krijg ik de melding dat mijn profiel tijdelijk niet beschikbaar is.

Weet er hier toevallig iemand een oplossing voor? Ik heb al meerdere Engelstalige hulpforums bekeken en die spreken enkel maar van cookies te verwijderen, maar dit helpt mij duidelijk niet.

Met vriendelijke groet,
    Ricko Vantorre

Nieuweling

Standaard

ok, ik heb me even lid gemaakt omdat ik juist het zelfde probleem heb ! ik heb mijn wachtwoord al paar keer verandert, maar niets helpt. Dit probleem is al van gister, ik hoop dat iemand met een oplossing komt

Nieuweling

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blondi Bekijk bericht
    ok, ik heb me even lid gemaakt omdat ik juist het zelfde probleem heb ! ik heb mijn wachtwoord al paar keer verandert, maar niets helpt. Dit probleem is al van gister, ik hoop dat iemand met een oplossing komt
    K, ik heb al via het account van mijn zus naar de algemene forum van Facebook gekeken. Er zijn zeer veel mensen die dit probleem hebben en bij iedereen zijn ze sinds gisteren begonnen, ik heb mij inmiddels al zo vaak willen aanmelden op Facebook dat ik nu zelfs de melding krijg dat ik het aantal toegelaten ongeldige aanmeldingen heb overschreden.

Nieuweling

Standaard

Bij mij juist het zelfde !! ik ben blij dat ik niet de enigste ben :) ik denk dat we alleen maar kunnen afwachten en hopen dat dit zo snel mogelijk in orde komt x
    superfurbie gaf dit bericht een bedankje.

Nieuweling

Standaard

Ik heb hetzelfde probleem al sinds vorige week zaterdag. Er is tot op heden nog geen verandering in gekomen. Ik nam eveneens al contact op met fb maar nog geen nieuws...

Nieuweling

Standaard

Ppff ik hoop echt dat hier verandering in komt en dat we gewoon terug op onze facebook kunnen :( .. Als er bij iemand verandering in komt, let me know :)

Groetjes xx

Nieuweling

Standaard

Ik heb het probleem ook. ik was opzoek naar de oplossing en zag dit. dacht ik bij m'n eige ik ga ook even laten weten dat ik het zelfde probleem heb. Hopelijk komt er snel een oplossing want ik begin mij serieus te ergeren op mijn computer.
    Bij mij is het al zeker bezig vanaf Zondag morgent.
    Zodra iemand iets weet laten jullie het hier dan ook weten.
    groetjes x
    christof

Nieuweling

Standaard

hmm ik heb een e mail gestuurd naar facebook. Ik hoop dat ze een oplossing vinden !!
    christof gaf dit bericht een bedankje.

Nieuweling

Standaard

Ik heb ook een mail gestuurd naar facebook maar weet niet zeker of ik wel een goei mail adres heb. dat van mij was naar: forum-team@lists.facebook.com

Ik hoop echt dat er een oplossing komt want ik heb zoal een beetje kunnen zien dat een paar mensen berichtjes hadden verstuurd en dergelijke.

Ervaren Lid
    Leeftijd
    26

Standaard

Hier wordt het probleem besproken en een aantal oplossingen gegeven.
    Zo kan je eens proberen in te loggen met je gebruikersnaam ipv je e-mailadres.
    Je gebruikersnaam is standaard: voornaam.naam

Maak ook jullie tijdelijke internetbestanden eens leeg.

+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. [OPGELOST] probleem met Solid works, facebook, hotmail en youtube X(
    door kristal108 in forum Archief Andere software
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 20 oktober 2009, 15:56
  2. [OPGELOST] probleem inloggen op hotmail account
    door miranda in forum Archief Internet & Netwerk
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 23 augustus 2009, 06:35
  3. Facebook problemen bij inloggen