Ga naar inhoud

Template probleempje...


pieter

Aanbevolen berichten

ok ik heb een test opgezet op:

jomba.pc-helpforum.be

zoals je ziet is het dus geen probleem hier

controleer even het volgende:

1. heb je de map geupload naar templates

met andere woorden, als je de map "templates" opent zie je dan volgende mappen: ("Subsilver") en "AcidTechTiger"

in de map AcidTechTiger heb je de mappen: "admin", "images" en enkele bestanden

indien niet zo, upload dat de map "acidtechTiger" in de map templates zodat het eruit ziet zoals hierboven beschreven.

2. indien dit ok is controleer even het admin panneel in menu "styles admin"(stijlen beheer) --> add(toevoegen) --> zie je hier acidtechtiger nog staan?

indien je hebt niet ziet staat kijk dan bij styles admin(stijlenbeheer) --> Managment(beheer) of je hem daar ziet

wanneer je hem daar bij ziet staan is hij goed geinstalleerd, wanneer je wilt dat dit de standaardstijl is ga dan in het admineel naar "general admin"(algemeen beheer) --> configuratie en stel het volgende in:

Standaard stijl AcidTechTiger

Negeer gebruiker stijl (Vervang gebruiker stijl door de standaard) ja

-----------------------------------------------------

Tip:Om eenvoudig stijlen te installeren en beheren raad ik het gebruik aan van volgende mod:

eXtreme Styles mod

http://www.pc-helpforum.be/viewtopic.php?t=2266

moet je in feite gewoon uploaden en je hebt deze, ik raad je deze aan mocht je die niet gebruiken want veel mod vereisen immers deze mod

mocht je nog problemen hebben reageer terug op deze post dan bekijk ik je forum even en zorg ik ervoor dat het werkt terug

mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.