Ga naar inhoud

USB Webserver V8.6


nice dady

Aanbevolen berichten

In mijn gratis webprogramma wordpress heb ik problemen met mijn apache. Wanneer ik het pakket usbwebserver V8.6 heb gedowload van het

internet werkt het besturinsprogramma apache niet met andere woorden naast apache komt een rood uitroepteken terwijl er naast mysql een groen vinkje staat. Ik werk met Windows vista beveiligd door Norton. Wie kan mij helpen om apache 2 te doen werken op mijn pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De enige reden die ik nog kan bedenken waarom apache niet kan starten is omdat poort 8080 (standaard door usbwebserver) al gebruikt wordt door een ander programma.

Je kunt in de logbestanden van usbwebserver kijken wat de precieze fout is waarom apache niet kan opstarten.

Dan moet je op "Logboeken" klikken en dan wordt als het goed is een map geopend waarin één of meerdere bestanden staan. Als het goed is heb je minimaal een error.log en een access.log bestand. Je moet even de inhoud van het error.log bestand hier plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft. Ik heb de firewall van Norton uitgeschakeld en ook auto protect maar niks helpt. Apache wil niet werken rechtstreeks op mijn pc maar wel via mijn usbstick. Met pc analfabeet bedoel ik dat geen of weinig ervaring heb met windows. Ik werk veel met apple en mijn windows pc komt op de tweede plaats.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.