+ Reageren op discussie
Resultaten: 1 t/m 9 van 9
Overzicht bedankjes2Bedankjes
  • 1 Geplaatst door JBoska
  • 1 Geplaatst door Brenden-lee Elen

Van pc naar samsung smart tv met een hub films kijken.

Dit is een discussie over Van pc naar samsung smart tv met een hub films kijken. in het forum Archief Website Hulp & Scripts , en maakt deel van de Website Hulp & Scripts categorie; Hoi, Weet iemand a.u.b wat ik hier aan kan doen... Ik heb een smarthub gekocht voor mijn samsung smart televiesie ...

Nieuweling

Standaard Van pc naar samsung smart tv met een hub films kijken.

Hoi,

Weet iemand a.u.b wat ik hier aan kan doen...
    Ik heb een smarthub gekocht voor mijn samsung smart televiesie voor films enz te kunnen kijken via mijn pc naar de televiesie.
    Nu heb ik de allshare ge download van samsung op mijn computer maar nu werk hij alleen als ik de xvid films met Nederlands ondertiteld (ingebakken) download dan heb ik wel ontertiteling.
    En als ik dvd5 download dan doen ze het meestal niet, of ik krijg geen ondertiteling zelfs als ik de film met nl subs download.
    Maar als ik de film kijk via mijn pc met windows media player dan kan ik wel kijken met nl subs.
    En als ik hem brand dan kan ik hem ook gewoon zien met nl subs op mijn tv met een dvd speler.
    Het leek mijn so makelijk met z`n hub.
    Hoe kan dat wie heeft hier ervaaring mee.

Groetjes en bedankt alvast...

Super Moderator clarkie's schermafbeelding

Standaard

Er zijn blijkbaar nog mensen die zulke problemen hebben.
    Lees deze link (klik erop) maar eens door.

Nieuweling

Standaard

Hallo Clarkie,
    Het lijkt erop dat voorlopig iedereen dit probleem heeft.
    Gisteren heb ik Auto Gordion Knot gedownload en ik kan niet anders zeggen dat de kwaliteit heel
    behoorlijk is op een TV van 102 cm. Je maakt er inderdaad een XVID van maar het is dan ook maar een paardenmiddel.
    Mocht je inmiddels een manier hebben gevonden om de ondertiteling in de dvd zelf te 'bakken' dan hoor ik dat graag

Standaard

Je spreekt in bericht 1 over films die je download, besef wel dat ik geen hulp mag bieden bij problemen bij illegaal gedownloade films.
    Dus moeten we eerst de vraag stellen: zijn het legale of illegale gedownloade films?
    Kijk ook de forumregels even na.

Nieuweling

Standaard

Ik moest even mijn eigen bericht opnieuw lezen om te begrijpen wat je bedoelt.
    Auto Gordian Knot oftewel AGK is geen film maar een programma en voor zover ik weet freeware.
    (Zo af en toe download ik een film i.p.v. een dvd in een doosje te kopen en daar betaal ik gewoon voor)

Wat AGK kan moet geloof ik ook met Nero kunnen maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.
    Ik ben wel benieuwd of er verschil is. AGK doet er op mijn pc twee uur over en de kwaliteit is dan goed.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clarkie Bekijk bericht
    Je spreekt in bericht 1 over films die je download, besef wel dat ik geen hulp mag bieden bij problemen bij illegaal gedownloade films.
    Dus moeten we eerst de vraag stellen: zijn het legale of illegale gedownloade films?
    Kijk ook de forumregels even na.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JBoska Bekijk bericht
    Ik moest even mijn eigen bericht opnieuw lezen om te begrijpen wat je bedoelt.
    Auto Gordian Knot oftewel AGK is geen film maar een programma en voor zover ik weet freeware.
    (Zo af en toe download ik een film i.p.v. een dvd in een doosje te kopen en daar betaal ik gewoon voor)

Wat AGK kan moet geloof ik ook met Nero kunnen maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.
    Ik ben wel benieuwd of er verschil is. AGK doet er op mijn pc twee uur over en de kwaliteit is dan goed.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carlie1972 Bekijk bericht
    Hoi,

Weet iemand a.u.b wat ik hier aan kan doen...
    Ik heb een smarthub gekocht voor mijn samsung smart televiesie voor films enz te kunnen kijken via mijn pc naar de televiesie.
    Nu heb ik de allshare ge download van samsung op mijn computer maar nu werk hij alleen als ik de xvid films met Nederlands ondertiteld (ingebakken) download dan heb ik wel ontertiteling.
    En als ik dvd5 download dan doen ze het meestal niet, of ik krijg geen ondertiteling zelfs als ik de film met nl subs download.
    Maar als ik de film kijk via mijn pc met windows media player dan kan ik wel kijken met nl subs.
    En als ik hem brand dan kan ik hem ook gewoon zien met nl subs op mijn tv met een dvd speler.
    Het leek mijn so makelijk met z`n hub.
    Hoe kan dat wie heeft hier ervaaring mee.

Groetjes en bedankt alvast...
    @Jboska,

Topicstarter is carlie1972.
    Mijn vraag is dus ook gericht naar bericht 1 dat aangemaakt is door carlie1972.
    Als je zelf een probleem hebt moet je een eigen topic aanmaken, zo blijft alles overzichtelijk.

Of heb je twee accounts?

Nieuweling

Standaard

Sorry Clarkie, je hebt gelijk: ik wilde reageren op Carlie. De namen leken wat op elkaar en ik heb niet goed opgelet.
    clarkie gaf dit bericht een bedankje.

Nieuweling

Standaard

los dat gewoon op met een hdmi kabel.
    JBoska gaf dit bericht een bedankje.

Nieuweling

Standaard

Misschien dat er op m'n volgende pc wel een hdmi-poort zit. M'n huidige pc heeft het niet. Of bedoel je dat niet?

+ Reageren op discussie

Soortgelijke discussies

1. [OPGELOST] Films branden naar ISO
    door rodenbach in forum Archief Multimedia
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 15 juni 2011, 08:57
  2. [OPGELOST] waar kan ik gratis online films kijken???
    door bad33ndj3 in forum Archief Multimedia
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 15 augustus 2010, 14:04
  3. GEDOWNLOADDE FILMS OMZETTEN NAAR GOEDE FILMS VOOR DVD's
    door Doménique in forum Archief Multimedia
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 16 juli 2010, 06:46
  4. [OPGELOST] kijken naar vtm met een dvb-t tv tuner
    door kevin123 in forum Archief Hardware algemeen
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 28 april 2010, 18:43
  5. Converteren van Films van AVi naar WMV