Ga naar inhoud

Website


timph

Aanbevolen berichten

Een aantal webshop pakketten zijn:

OS Commerce

Magento (gemiddeld zwaarder en geavanceerder als de rest)

Zen Cart

OpenCart

Je zou eens op de websites kunnen kijken wat ze precies doen en welke er past bij jouw situatie. Voor de rest zijn het vaak pakketten die je op je eigen webhosting moet plaatsen. Sommige instanties installeren ze voor je, maar daar betaal je dan ook per maand een fiks bedrag voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aantal webshop pakketten zijn:

OS Commerce

Magento (gemiddeld zwaarder en geavanceerder als de rest)

Zen Cart

OpenCart

Je zou eens op de websites kunnen kijken wat ze precies doen en welke er past bij jouw situatie. Voor de rest zijn het vaak pakketten die je op je eigen webhosting moet plaatsen. Sommige instanties installeren ze voor je, maar daar betaal je dan ook per maand een fiks bedrag voor.

Ik bedoelde eigenlijk zo'n web builder achtig iets haha :D niet wat ik op mijn eigen website moet instellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh, dan kom je meer in de buurt van de onderstaande:

mooiesite.nl

one-stop-webshop.nl

luondo.nl/

Dit zijn maar een aantal voorbeelden van bedrijven of diensten waar je een webshop kunt afnemen. Zelf ben ik niet zo van deze manier, maar dat is een persoonlijk iets. Je kunt vaak bij deze dienstverleners geen specifieke dingen doen zoals specifieke plugins installeren of aanpassen naar eigen smaak. Wat bij een webshop die je zelf host wel mogelijk is.

Vaak heb ik gemerkt bij mensen die een webshop wilde hebben dat zij klein wilde beginnen, dan is zoiets als de hier boven genoemde diensten een goede oplossing. Maar wat ik merk is dat zij later steeds wat meer willen, ze willen dus specifieke dingen hebben ofwel maatwerk (met of zonder plugins). Hiervoor past dan eigenlijk weer het beste een webshop pakket zoals in mijn vorig berichtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.