Ga naar inhoud

Website deployen (Java/Node.js-Angular)


BenSw

Aanbevolen berichten

Ik ben laatstejaars student toegepaste informatica en heb al met verschillende technologieën websites gebouwd. Nu ben ik bezig met de website voor een bedrijfje van vrienden. Die website heeft een formulier dat een klant kan invullen en dit formulier wordt gesubmit naar een database. De database moet dan via een admin-page kunnen bevraagd worden.

Zo'n website schrijven is echter geen probleem voor mij, want ik heb op school veel moeilijkere dingen geschreven in Java en .NET. De vraag die ik heb is echter kan ik gewoon kiezen waarin ik begin te schrijven, of moet ik rekening houden met de server die hun domain host gebruikt. Ik weet niet goed hoe ik dit moet omschrijven, want ik heb altijd met localhosts en servers van school gewerkt.

Concreet: ik maak een Java Maven-Spring applicatie, of een Node.js - Angular app, hoe kan ik deze online zetten en laten werken?

Ik hoop dat het duidelijk genoeg is en dat iemand mij een antwoord kan geven op mijn vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet wel degelijk rekening houden met de hosting servers.

Als de hosting provider bvb geen .Net ondersteunt, heeft het ook geen zin om de site te maken in .Net.

Je zal dus contact moeten nemen met de hosting provider om te achterhalen welke talen of cms zij ondersteunen en dan kan je gelijk vragen naar de juiste procedure om de site online te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.