Ga naar inhoud

Slideshow in html.


Aanbevolen berichten

Hallo,Ik ben bezig met het maken van een nieuwe website en zou graag een slideshow op mijn welkom pagina hebben (zoals die van PC Helpforum - Gratis hulp bij computer problemen maar dan zonder de tekst aan de rechterkant en met andere foto's natuurlijk).

Het probleem is ik moet mijn welkom's pagina maken in een tekst vak (zie foto).post-14736-1417704841,2019_thumb.jpg

Ik kan met de knop links boven HTML codes invoeren maar ik kan niet aan de volledige codes van de website.

Met wat te googlen had ik codes gevonden maar dan moet je nog codes toevoegen aan de haed maar die kan ik niet wijzigen.

Is het mogelijk om een slideshow toe te voegen met codes die ik enkel in het tekst vak moet schrijven?

aangepast door manu123
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bedankt voor je snelle reactie.

De site die je gaf is inderdaad wat ik bedoel maar daar moet je ook de html codes plakken achter head en dat is bij mij niet mogelijk.

Is er een manier hoe ik zo'n slideshow toch kan toevoegen maar dan alleen met codes toe te voegen in het tekstvak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry ben ik vergeten te vermelden:

Ik huur de website (een webshop) van 123webshop.

Achter de website zit een admin paneel waar je producten kan toevoegen.

Je kan ook tekst pagina's toevoegen maar dan moet je de tekst in een tekst vak schrijven (zie foto 1ste post).

Er is een optie waar je html codes kan ingeven maar dat is enkel voor de tekst pagina's.

De volledige codes van de site kan ik niet wijzigen.

Is er een mogelijkheid om een slideshow te maken met codes die ik alleen moet ingeven in dat tekst vak?

aangepast door manu123
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.